کد خبر : 11920
دیدگاه‌ها برای ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به تغییر کاربری زمین در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 بهمن 1394 - 19:49
-

ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به تغییر کاربری زمین در سبزوار

سبزواریان: مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تغییر کاربری زمین غیرمجاز در این شهرستان ایجاد شد. به گزارش ایرنا، منصور برغمدی روز دو شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ مورد پرونده تغییر کاربری زمین در مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار تشکیل شده که بخشی از آن با دستور مقام

zamin01سبزواریان: مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تغییر کاربری زمین غیرمجاز در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش ایرنا، منصور برغمدی روز دو شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۰ مورد پرونده تغییر کاربری زمین در مدیریت جهاد کشاورزی سبزوار تشکیل شده که بخشی از آن با دستور مقام قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته و یا حکم تخریب آنها صادر شده است.

وی ادامه داد: افراد سودجو با سوء استفاده از بی اطلاعی کشاورزان زمینها را با قیمتی پایین خریداری و تقسیم کرده و آنها را با قیمت بالا برای ساخت ویلا و منازل مسکونی به مردم فروخته اند.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار گفت: زمینهای کشاورزی پیش از فروش و تغییر کاربری باید از طریق جهاد کشاورزی و شهرداری مورد استعلام قرار گیرند.

دادستان عمومی و انقلاب سبزوار نیز چند روز قبل در نشستی گفت: موضوع تغییر کاربری زمینها از مهمترین مسائلی است که همواره در دستگاه قضایی مورد پیگیری و توجه قرار می گیرد.

سیدمحمد حسینی افزود: در همین راستا نیروی انتظامی به عنوان نماینده و ضابط قضایی دادگستری مامور شده تا در طول اجرای حکم با جهاد کشاورزی همکاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به ایجاد شعبه ویژه رسیدگی به تغییر کاربری زمین در سبزوار گفت: این شعبه با توجه به دغدغه مسئولان شهرستان در راستای حفاظت از حریم زمینهای کشاورزی ایجاد شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.