کد خبر : 15965
دیدگاه‌ها برای ایران اجازه نفوذ و اعمال زور به هیچ گروه تروریستی و اربابان‌شان را نخواهد داد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1397 - 9:17
-

ایران اجازه نفوذ و اعمال زور به هیچ گروه تروریستی و اربابان‌شان را نخواهد داد

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: به تروریست‌های رژه اهواز و اربابان آنان هشدار می‌دهیم که مردم ایران نظام‌شان را دوست دارند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و داخلی همچنان پشت سر ولایت فقیه و رهبر خود می‌مانند. رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: اقدام تروریستی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن گفت: به تروریست‌های رژه اهواز و اربابان آنان هشدار می‌دهیم که مردم ایران نظام‌شان را دوست دارند و با وجود همه مشکلات اقتصادی و داخلی همچنان پشت سر ولایت فقیه و رهبر خود می‌مانند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه تروریستی اهواز گفت: اقدام تروریستی جنبش الاحوازیه در اهواز بار دیگر جنایت و آدم‌کش بودن تروریست‌ها و ارباب خونخوارشان را بر مردم ایران و جهان نشان داد. این جنایت در حالی بار دیگر به وقوع پیوست که این گروهک تروریستی مورد حمایت کشورهای دایه‌دار حقوق بشر هستند همان کشورهایی که دست‌شان به خون غیرنظامیان به ویژه کودکان ایرانی آلوده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس خطاب به ایادی و حامیان گروهک‌های تروریستی گفت: به ایادی، سرسپردگان و دست‌نشاندگان منطقه‌ای و داخلی استکبار جهانخوار که در طول سالهای پس از پیروی انقلاب اسلامی که همواره دست‌شان به خون پیر و جوان این مرز و بوم آلوده بوده است گوشزد می‌کنیم نتیجه اقدامات غیرانسانی‌شان جز اتحاد و همدلی آحاد مردم با نظام حاصل دیگری ندارد.

وی تاکید کرد: بدانید که مردم و مسؤولان ایران در جبهه مشترک به مصاف دشمنان نظام و انقلاب می‌روند.

سخنگوی حزب اعتدال و توسعه با درخواست از کشورهای جهان برای محکوم کردن جنایت رژه اهواز، اظهار کرد: همه کشورها باید اقدامات تروریستی را محکوم کنند البته کشورهای حامی تروریست‌های جنایتکار بدانند که خودشان نیز روزی گرفتار جنایتهای دست‌پروردگان‌شان می‌شوند.

سبحانی‌فر خاطرنشان کرد: ملت ایران در مقابل این گونه تحرکات مقاومتر و مستحکم‌تر از گذشته پشتیبان رهبر و نظام‌شان خواهند بود و اجازه نفوذ و اعمال زور به هیچ گروه تروریستی و اربابان جنایتکارشان را نخواهند داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.