کد خبر : 10154
دیدگاه‌ها برای ایران به برکت سال های دفاع مقدس امن ترین کشور جهان شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 12:24
-

ایران به برکت سال های دفاع مقدس امن ترین کشور جهان شده است

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: به برکت سال های دفاع مقدس و پایبندی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی، ایران به امن ترین کشور در منطقه و جهان تبدیل شده است. به گزارش خبرگزاری پانا، احمد برادران در مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در سبزوار افزود: با پیروی از تفکر

baradaran2سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: به برکت سال های دفاع مقدس و پایبندی به ارزش های نظام جمهوری اسلامی، ایران به امن ترین کشور در منطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد برادران در مراسم تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در سبزوار افزود: با پیروی از تفکر دفاع مقدس امروز کشور ما به رغم همه توطئه های دشمنان توانسته به عنوان کشوری مقتدر و تعیین کننده در مسائل منطقه ای و فرا منطقه ای باشد.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: باید در جهت آشنایی و نهادینه کردن این تفکر بویژه بین نسل جوان جامعه تلاش کنیم.

فرماندار سبزوار با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور در مسیر توسعه قرار گیرد باید بیش از پیش به این تفکر توجه داشته باشیم.

وی وحدت، یکپارچگی و حضور همیشه در صحنه مردم و رهبری امام راحل را از عوامل توفیق در هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: گوشه گوشه هشت سال دفاع مقدس مملو از خاطرات ایثارگری و جانفشانی است.

برادران افزود : به برکت حضور همیشه در صحنه مردم بود که بسیج به عنوان سرمایه و شجره طیبه شکل گرفت و در دوران دفاع مقدس و پس از آن حماسه ها آفرید.

برادران به دستاوردهای تفکر دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حاکم شدن این تفکر به عنوان عاملی تاثیرگذار به توسعه ، پیشرفت و بیمه شدن کشور کمک می کند.

وی اظهار کرد: توفیق سربازان جبهه دیپلماسی نیز مربوط به همین تفکر است لذا همه وظیفه داریم در راستای تقویت و احیای تفکر دفاع مقدس گام برداریم.

فرماندار سبزوار همچنین با تسلیت به مردم و به ویژه بازماندگان حادثه مکه و منا گفت: این فاجعه در نتیجه بی کفایتی و بی مسئولیتی آل سعود به وقوع پیوست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار نیز در این مراسم با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: فرهنگ دوران دفاع مقدس سند افتخار و نسخه شفابخشی است که در همه زمانها می توانیم استفاده کنیم.

سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم با اشاره به شرایط کشور در زمان آغاز جنگ تحمیلی افزود: با خدا محوری و خودباوری توانستیم جنگ نابرابر هشت ساله را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی به دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به حول و قوه الهی و با اتکا بر این فرهنگ توانسته ایم به عنوان کشوری امن و مقتدر در منطقه پیشگام باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.