دیدگاه‌ها برای ایران فردا در خانه دهم بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1393 - 23:14
-

ایران فردا در خانه دهم

سبزواریان: انتشار «ماه‌نامه ایران فردا» در خردادماه امسال، پس از چهارده سال توقیف، با واکنش‌های بسیار تندی از سوی صداوسیما، کیهان و رسانه‌های همسو با کیهان مواجه شد. شدت واکنش‌ها به حدی بود که کمتر کسی فکر می‌کرد عمر این نشریه بتواند از یکی دو شماره فراتر رود. ولی اکنون خوشبختانه، با درایت و نیز

IraneFarda-10سبزواریان: انتشار «ماه‌نامه ایران فردا» در خردادماه امسال، پس از چهارده سال توقیف، با واکنش‌های بسیار تندی از سوی صداوسیما، کیهان و رسانه‌های همسو با کیهان مواجه شد.

شدت واکنش‌ها به حدی بود که کمتر کسی فکر می‌کرد عمر این نشریه بتواند از یکی دو شماره فراتر رود. ولی اکنون خوشبختانه، با درایت و نیز پشتکار هیات تحریریه، تعداد شماره‌های این نشریه، دورقمی شده است و به عدد ده رسیده است.

شماره اسفندماه این نشریه را شاید بتوان اولین ویژه‌نامه نوروزی نشریات سیاسی فرهنگی دانست.

با توجه به در پیش بودن عید نوروز، بخش جامعه این شماره ایران فردا به نوروز و ظرفیت‌های مغفول مانده این مناسبت باستانی پرداخته است.

مصاحبه با محمدعلی دادخواه، وکیل معروف دادگستری و نویسنده کتاب «نوروز و فلسفه هفت‌سین»، یادداشتی از اکبر تورسان، رئیس انستیتو زبان و ادب رودکی تاجیکستان و همچنین یادداشتی از پرویز پیران با عنوان ژئوپلیتیک نوروز ازجمله مطالب این بخش می‌باشد.

در بخش تاریخ، با توجه به در پیش بودن ۲۹ اسفند، روز ملی شدن صنعت نفت، به این موضوع پرداخته شده و همچنین مطالبی درباره شخصیت و اندیشه مصدق به چاپ رسیده است.

در بخش اندیشه، به مناسبت هجدهم اسفندماه، روز سید جمال‌الدین اسدآبادی، به موضوع «اسلام رحمانی» پرداخته شده است.

گفتگو با آیت‌الله سید محمدعلی ایازی درباره اسلام رحمانی، یادداشتی از زنده‌یاد هدی صابر، با عنوان «خدا به‌مثابه رفیق ره گشا»، مقاله‌ای از محمد بسته‌نگار با عنوان «سید جمال؛ الهام‌بخش نواندیشی دینی» و… ازجمله مطالب این بخش می‌باشد.

مطالب فوق و همچنین چندین یادداشت و مطلب دیگر را می‌توانید با خرید و تهیه ماه‌نامه ایران فردا (به قیمت هفت هزار تومان) از روزنامه‌فروشی‌های سطح شهر، مطالعه نمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.