کد خبر : 16784
دیدگاه‌ها برای ایستگاه بزرگ صلواتی در داورزن برپا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 آبان 1397 - 16:23
-

ایستگاه بزرگ صلواتی در داورزن برپا شد

سرپرست فرمانداری داورزن گفت: بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراسان رضوی با ظرفیت توزیع روزانه پنج هزار پرس غذای گرم بین زائران عبوری حرم مطهر امام رضا(ع) در روستای صدخرو بخش مرکزی این شهرستان برپا شد. علیرضا عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایستگاه که با نام ‘جان نثاران

سرپرست فرمانداری داورزن گفت: بزرگترین ایستگاه صلواتی غرب خراسان رضوی با ظرفیت توزیع روزانه پنج هزار پرس غذای گرم بین زائران عبوری حرم مطهر امام رضا(ع) در روستای صدخرو بخش مرکزی این شهرستان برپا شد.

علیرضا عبداللهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ایستگاه که با نام ‘جان نثاران ولایت’ برای بیستمین سال پیاپی و هدف ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر فعال شده هر روز دمنوش، صبحانه، خورشت محلی، نان تازه و غذای گرم بین زائران بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) توزیع می شود.
وی ادامه داد: همچنین چهار ایستگاه صلواتی دیگر در شهر داورزن و روستاهای کاهک، ریوند و مهر برای خدمت به زائران دهه آخر صفر برپا شده اند.
مسئول ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این ایستگاه با همکاری خیران و پایگاه مقاومت شهدای روستای صدخرو داورزن در زمینی به مساحت ۹۰ هزار مترمربع با ۱۶ غرفه آماده ارائه خدمات به زائران در روزهای پایانی ماه صفر است.
علی قاسمی کیا گفت: در جوار این ایستگاه نیز نمایشگاهی با عنوانهای از کربلای حسینی، امام خمینی(ره) و یاد یاران به صورت ماکت و تجسمی از عصر عاشورا و میادین هشت سال دفاع مقدس برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.
وی ادامه داد: در این مدت چهار هزار کتاب دعا و فرهنگی به همراه هشت هزار لوح فشرده نیز به زائران اهدا می شود. همچنین یک پزشک عمومی و گروه دندانپزشکی در کانکسی با تجهیزات کامل حضور دارند و به صورت رایگان زائران را درمان کرده و نیز خدماتی شامل آپاراتی، مکانیکی، کارواش، آرایشگری، خیاطی و کفاشی ارائه می شود.
ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت به مدت پنج روز دایر است و از زائران و کاروانهای زیارتی حرم مطهر ثامن الحجج (ع) عبوری به سمت مشهد پذیرایی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.