کد خبر : 29429
دیدگاه‌ها برای ایمنی محور سبزوار- شاهرود در برابر سیلاب ارتقا یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 10:49
-

ایمنی محور سبزوار- شاهرود در برابر سیلاب ارتقا یافت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: با ایجاد ۱۰ دهانه پل باکسی بتنی، ایمنی محور سبزوار – شاهرود در برابر سیلاب‌های فصلی ارتقا یافت. حسن عابدی پور افزود: برخی از نقاط  جاده سبزوار – شاهرود در مسیرهای سیل‌خیز قرار دارد که هنگام وقوع سیلاب های شدید، منجر به بسته شدن جاده و

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: با ایجاد ۱۰ دهانه پل باکسی بتنی، ایمنی محور سبزوار – شاهرود در برابر سیلاب‌های فصلی ارتقا یافت.

حسن عابدی پور افزود: برخی از نقاط  جاده سبزوار – شاهرود در مسیرهای سیل‌خیز قرار دارد که هنگام وقوع سیلاب های شدید، منجر به بسته شدن جاده و بروز اختلال در آ»د و شد خودروها می شود.

وی تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن محور سبزوار-  شاهرود در شاهراه اصلی غرب به شرق کشور و منتهی به مشهدالرضا، که سالانه بیش ار ۲۵ میلیون زائر و مسافر از این مسیر رفت و آمد دارند، ایمنی بیشتر این محور مورد توجه قرار گرفته است.

ریئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سبزوار گفت: به منظور بازسازی مناطق خسارت دیده از سیلاب و پیشگیری از جاری شدن سیل در مسیر جاده سبزوار-  شاهرود عملیات اجرایی احداث  پل‌های باکسی در نقاط حادثه خیز آغاز شده است.    

عابدی پور افزود: بخشی از محور سبزوار- شاهرود به علت  احداث پل باکسی بتنی به مدت چند روز مسدود و تردد از مسیرهای تعریضی و  فرعی در مجاورت آن انجام می شود.

وی ادامه داد: جاده سبزوار – شاهرود در مواقعی بر اثر بروز سیلاب  طی سالهای گذشته برای ساعاتی مسدود و پس از مهار سیلاب و پاکسازی آن به وسیله عوامل راهداری، بازگشایی می شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.