کد خبر : 23740
دیدگاه‌ها برای باران رفت‌وآمد را در جاده‌های سبزوار کند کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 آبان 1398 - 11:06
-

باران رفت‌وآمد را در جاده‌های سبزوار کند کرد

ایرنا بارش شدید باران که از بامداد امروز نهم آبان آغاز شده رفت‌وآمد خودروها را در مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی کند کرده است. رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: بر اثر شدت بارش باران هم‌اینک حرکت خودروها در جاده‌های سبزوار – بردسکن، سبزوار – نیشابور، سبزوار- شاهرود و سبزوار- اسفراین

ایرنا

بارش شدید باران که از بامداد امروز نهم آبان آغاز شده رفت‌وآمد خودروها را در مسیرهای جاده‌ای شهرستان سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی کند کرده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: بر اثر شدت بارش باران هم‌اینک حرکت خودروها در جاده‌های سبزوار – بردسکن، سبزوار – نیشابور، سبزوار- شاهرود و سبزوار- اسفراین به دلیل لغزندگی مسیر به کندی صورت می‌گیرد.

حسن عابدی پور افزود: بارش شدید باران در این مسیرهای جاده‌ای همچنان ادامه دارد لذا نیروهای راهداری برای ارائه خدمات به رانندگان و مسافران در مسیرها مستقر هستند. 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارندگی در این استان به‌ویژه در نیمه جنوبی و شرقی آن تا اواخر وقت امشب ادامه دارد. این سامانه جوی فردا از نوار شرقی خراسان رضوی خارج می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.