کد خبر : 29543
دیدگاه‌ها برای بارش برف و باران در خراسان رضوی تداوم دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 8:14
-

بارش برف و باران در خراسان رضوی تداوم دارد

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف که از چند روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است امروز، شنبه در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد. آیدا فاروقی افزود: روز شنبه در نواحی سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی شده است و طی

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش باران و برف که از چند روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است امروز، شنبه در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و جنوبی استان تداوم دارد.

آیدا فاروقی افزود: روز شنبه در نواحی سردسیر، کوهستانی و ارتفاعات خراسان رضوی بارش برف پیش‌بینی شده است و طی این مدت تشکیل مه سبب کاهش میدان دید می‌شود.

وی اضافه کرد: از دیشب تاکنون بارش پراکنده باران در شهرستانهای نیشابور، گلمکان، مشهد و بردسکن خراسان رضوی به میزان کمتر از یک دهم گزارش شده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: از روز یکشنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری جوی پایدار در استان خراسان رضوی همراه با افزایش دما حاکم است و از عصر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال می‌شود.

فاروقی با اشاره به این که میانگین دمای هوا از فردا در خراسان رضوی افزایش می یابد افزود: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که طی روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب به  ۱۵ و ۱۶ درجه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: فریمان با کمینه دمای هوای صفر درجه و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۱۸ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۴ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.