کد خبر : 24687
دیدگاه‌ها برای بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری چهار درصد کاهش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 15:34
-

بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری چهار درصد کاهش یافت

ایرنا  وزیر نیرو گفت: میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش داشته است. رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی شهر ششتمد سبزوار افزود: بااین‌حال این بارندگی‌ها نسبت به دوره آماری بلندمدت بیشتر بوده است. وی ادامه داد: بارندگی‌های امسال در استان خراسان رضوی ۳۰

ایرنا

 وزیر نیرو گفت: میزان بارندگی از ابتدای سال زراعی جاری نسبت به مدت مشابه پارسال چهار درصد کاهش داشته است.

رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی شهر ششتمد سبزوار افزود: بااین‌حال این بارندگی‌ها نسبت به دوره آماری بلندمدت بیشتر بوده است.

وی ادامه داد: بارندگی‌های امسال در استان خراسان رضوی ۳۰ درصد بیشتر از میانگین بلندمدت و کمتر از پارسال بوده است.

وزیر نیرو گفت: امیدواریم با گنجایش خوب مخازن سدها و مدیریت صحیح حداکثر بهره‌برداری از نزولات جوی انجام شود و ماه‌های آتی و تابستان سال آینده توأم با آسایش و امنیت خاطر هم‌وطنان از نظر آب و برق باشد.

وی همچنین با اشاره به پویش «هر هفته الف. ب. ایران» افزود: از ابتدای مهر ماه امسال ۸۶ طرح با سرمایه‌گذاری ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که این تعداد از آغاز این پویش تا پایان سال جاری در مجموع به ۲۲۷ طرح با سرمایه‌گذاری ۳۳۰ هزار میلیارد ریال می‌رسد.

اردکانیان ادامه داد: امروز در استان خراسان رضوی ۱۳ طرح بزرگ آب، برق و فاضلاب با سرمایه‌گذاری پنج هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که نقش مهمی در بهبود کیفیت زندگی هم‌وطنان دارد.

وزیر نیرو روز سه‌شنبه برای بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی سه طرح آب و فاضلاب شهرستان سبزوار و افتتاح طرح آب‌رسانی روستای «رباط جز» شهرستان خوشاب به غرب خراسان رضوی سفر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.