کد خبر : 9570
دیدگاه‌ها برای بارندگی بامداد امروز تنها ۳ مورد آبگرفتگی در سبزوار به همراه داشت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 شهریور 1394 - 16:54
-

بارندگی بامداد امروز تنها ۳ مورد آبگرفتگی در سبزوار به همراه داشت

سبزواریان: دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: بارندگی بامداد امروز در سبزوار تنها باعث ۳ مورد آبگرفتگی در خیابان های توحید شهر این شهر شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: با توجه به بارش باران بامداد امروز ستاد بحران شهرداری سبزوار از ساعات اولیه شروع بارندگی برای مقابله با احتمال

abgereftegi03سبزواریان: دبیر ستاد بحران شهرداری سبزوار گفت: بارندگی بامداد امروز در سبزوار تنها باعث ۳ مورد آبگرفتگی در خیابان های توحید شهر این شهر شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، عباس معصومی صدر افزود: با توجه به بارش باران بامداد امروز ستاد بحران شهرداری سبزوار از ساعات اولیه شروع بارندگی برای مقابله با احتمال هرگونه حادثه غیر مترقبه ناشی از بارندگی به آماده باش کامل درآمد.

وی اظهار داشت: به محض اطلاع رسانی و هشدار سازمان هواشناسی در روز گذشته مبنی احتمال بارندگی و آبگرفتگی معابر، کلیه سازمان های خدمات موتوری، آتش نشانی، عمران و دیگر واحدهای شهرداری در آماده باش کامل قرار گرفتند.

معصومی تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات بسیار خوبی که طی ۸ ماه گذشته برای اصلاح هندسی برخی معابر و آبروهای سطح شهر توسط شهرداری صورت گرفت، زنگ تماس با ستاد بحران شهرداری برای بروز آبگرفتگی در سطح منازل مسکونی و معابر سبزوار به صدا در نیامد.

وی گفت: در این رابطه تنها در منطقه توحید شهر سبزوار به دلیل وجود مشکل فاضلاب در برخی مناطق شاهد بروز ۳ مورد آبگرفتگی در خیابان های مولوی، حمکت و بهار بودیم که با اعزام نیروها به موقع امداد رسانی شد.

گفتنی است شهروندان سبزواری می توانند با مشاهده هرگونه حادثه غیرمترقبه از جمله آبگرفتگی معابر، سقوط اشجار و… با اتاق بی سیم شهرداری به شماره ۴۴۲۲۱۹۶۵ برای رفع مشکل تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.