کد خبر : 21145
دیدگاه‌ها برای بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 تیر 1398 - 14:00
-

بازدید مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی از زندان سبزوار

سازمان زندان‌های کشور جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به همراه کاظمی رئیس اداره حفاظت اطلاعات و اشجع نماینده امور عمرانی مدیرکل از پروژه در حال احداث زندان شهرستان سبزوار بازدید و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفتند. جمشیدی در بازدید از پروژه در حال احداث این شهرستان در جریان موانع و مشکلات

سازمان زندان‌های کشور

جمشیدی مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی به همراه کاظمی رئیس اداره حفاظت اطلاعات و اشجع نماینده امور عمرانی مدیرکل از پروژه در حال احداث زندان شهرستان سبزوار بازدید و از نزدیک در جریان ساخت این پروژه قرار گرفتند.

جمشیدی در بازدید از پروژه در حال احداث این شهرستان در جریان موانع و مشکلات ساخت این پروژه قرار گرفت و پس از جلسه با پیمانکار مربوطه دستورات لازم را صادر نمود.

در ادامه مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی جهت بررسی وضعیت فعالیت‌های اصلاحی، تربیتی زندان سبزوار به اتفاق هیئت همراه وارد زندان سبزوار شده و بلافاصله در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور حداکثری همکاران در محل نمازخانه زندان برگزار شده بود شرکت نمود.

در ابتدای این دیدار بسکابادی رئیس زندان ضمن عرض خیرمقدم به مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی و هیئت همراه گزارشی از وضعیت موجود زندان، اقدامات امنیتی، عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته در مسیر اصلاح و تربیت مجرمین (فرهنگی، آموزشی، اشتغال، حرفه‌آموزی، کاهش جمعیت کیفری و …) ارائه نمود.

سپس همکاران اداره زندان مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف مطرح و جمشیدی ضمن گوش فرا دادن به مسائل آنان  راهکارهایی را در جهت رفع مشکلات مطرح‌شده کارکنان ارائه نمود.

جمشیدی در سخنانی اهمیت سرمایه انسانی و توجه به امر ورزش را برای پرسنل ضروری دانسته و از آنان خواست که با انگیزه لازم و کافی در محل کار حضور یابند.

مدیرکل زندان‌های استان افزود: مهم است که واژه امنیت را در یک کلمه معنا نکنیم و پس از اینکه امنیت و حفاظت را در سرلوحه کار قرار داده به امورات اصلاحی و تربیتی بپردازیم.

وی ضمن تأکید بر اجرای اولویت‌های ده‌گانه سازمان برای کارکنان گفت: انشاء الله با اقدامات فرا رو در کاهش جمعیت کیفری بتوانیم به رتبه خوبی در کشور دست یابیم.

پس از این جلسه، مدیرکل زندان‌های استان و هیئت همراه از قسمت‌های مختلف بند مرکزی بازدید و با تعداد زیادی از مددجویان عرض حضوری داشتند.

در پایان جمشیدی ضمن تشکر از تمامی اقدامات انجام‌شده در جهت زیباسازی زندان، خواستار کار بر روی تفکر زندانیان و نیز بسیج مددکاران در رسیدگی  به تقاضاهای مددجویان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.