کد خبر : 18646
دیدگاه‌ها برای بازدید هیئت بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت از دانشگاه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 بهمن 1397 - 12:36
-

بازدید هیئت بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت از دانشگاه سبزوار

واحد مرکزی خبر هیئت بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت با هدف بررسی مستندات دانشگاه سبزوار برای ایجاد این رشته تخصصی در این دانشگاه بازدید کرد. دکتر خانی جزنی دبیر بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: رشته تخصصی اچ اس ای به عنوان یکی از رشته های

واحد مرکزی خبر

هیئت بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت با هدف بررسی مستندات دانشگاه سبزوار برای ایجاد این رشته تخصصی در این دانشگاه بازدید کرد.

دکتر خانی جزنی دبیر بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت در حاشیه این بازدید گفت: رشته تخصصی اچ اس ای به عنوان یکی از رشته های مهم و نوپا در دنیا است که بر محوریت مدیریت رشته های بهداشت، ایمنی و محیط زیست در صنایع فعالیت می کند.

  رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم گفت: در این بازدید مقرر شد با بررسی مدارک و مستندات دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نتیجه درخواست این دانشگاه  برای دریافت مجوز ایجاد این رشته تخصصی در دو ماه آینده اعلام شود.

 دکتر الله آبادی افزود: بازدید این هیئت همچنین با هدف تبیین جایگاه این رشته در سطح بین المللی، منطقه ای و ایران انجام شد.

اعضای هیات بورد تخصصی رشته اچ اس ای وزارت بهداشت از امکانات تحقیقاتی و آزمایشگاهی و کارگاهی دانشکده بهداشت و کتابخانه مرکزی دانشگاه سبزوار بازدید کرد.

این بازدید با حضور رئیس انشگاه سبزوار،معاونان آموزشی، بهداشتی و تحقیقات و فناوری و مدیران گروه های تخصصی و اعضای هیات علمی گروه های مهندسی بهداشت محیط و بهداشت حرفه ای برگزار شد.

رشته تخصصی اچ اس ای از رشته های نوپا و میان رشته ای محسوب می شود که متخصصان آن می توانند در صنایع بزرگ و وزارت خانه ها، موسسات دولتی و خصوصی به عنوان هماهنگ کننده مدیریتی رشته های تخصصی بهداشت، ایمنی و محیط زیست و بعنوان یک کاتالیزور در نهادینه کردن و تدوین راهبردهای استراتژیک این رشته ها در گروه های هدف عمل کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.