کد خبر : 22003
دیدگاه‌ها برای بازدید کارشناسان بهداشت حرفه از کارگاه‌ها و کارخانه‌های سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 16:40
-

بازدید کارشناسان بهداشت حرفه از کارگاه‌ها و کارخانه‌های سبزوار

واحد مرکزی خبر کارشناسان بهداشت حرفه سبزوار از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴ هزار و ۶۰۰ کارگاه و کارخانه این شهرستان بازدید کردند. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه ۱۰ هزار هشت‌صد کارگاه در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فعال هستند گفت: کارشناسان بهداشت حرفه‌ای با استفاده از تجهیزات

واحد مرکزی خبر

کارشناسان بهداشت حرفه سبزوار از ابتدای سال جاری تاکنون از ۴ هزار و ۶۰۰ کارگاه و کارخانه این شهرستان بازدید کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با بیان اینکه ۱۰ هزار هشت‌صد کارگاه در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار فعال هستند گفت: کارشناسان بهداشت حرفه‌ای با استفاده از تجهیزات به‌روز، ۸۰۰ مورد عوامل مختلف نظیر سروصدا، روشنایی، پرتو و عوامل ارگونومیک را مورد ارزیابی قرار داده‌اند.

نوده با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی کارگاه‌های تحت پوشش در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزود: بازرسی از کارگاه‌ها و کارخانه‌ها تحت پوشش در سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۸ درصد رشد داشته که این امر با برنامه‌ریزی و اجرای کیفی سازی نظارت بر فعالیت‌های بهداشت حرفه‌ای محقق شده است. 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۲۷ بازرس بهداشت حرفه‌ای در سبزوار نظارت و بازرسی بر کارگاه‌ها را بر عهده دارند، گفت: کارشناسان بهداشت حرفه‌ای با ایجاد بهبود شرایط محیط کاری از نظر وجود عوامل آسیب‌رسان، سنجش‌ها را مورد ارزیابی قرار داده و در صورت اینکه عوامل آسیب‌رسان بیش‌ازحد استاندارد باشد، به کارفرما تذکر داده خواهد شد و در صورت لزوم کارگاه و یا کارخانه تعطیل می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره تقویت برنامه‌ها و بازرسی‌ها، خاطرنشان کرد: امید است که با تلاش و برنامه‌ریزی‌های جامعه و با تمرکز بر بهبود شرایط محیط کار و کنترل مهندسی عوامل زیان‌آور از بروز عوارض آسیب‌های شغلی پیشگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.