کد خبر : 26626
دیدگاه‌ها برای باشگاه‌های ورزشی سبزوار ۷.۵ میلیارد ریال زیان کرده‌اند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 - 16:44
-

باشگاه‌های ورزشی سبزوار ۷.۵ میلیارد ریال زیان کرده‌اند

ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: تعطیل شدن باشگاه‌های ورزشی به خاطر شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این بخش وارد کرده است. مجید نصرالله‌زاده افزود: این حجم زیان ناشی از «پرداخت اجاره‌بهای مکان سالن ورزشی، پرداخت ناگزیر حق‌الزحمه مربیان و لغو دوره‌های آموزشی» ظرف سه ماه گذشته است

ایرنا

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: تعطیل شدن باشگاه‌های ورزشی به خاطر شیوع بیماری ویروسی همه‌گیر کرونا تاکنون هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به این بخش وارد کرده است.

مجید نصرالله‌زاده افزود: این حجم زیان ناشی از «پرداخت اجاره‌بهای مکان سالن ورزشی، پرداخت ناگزیر حق‌الزحمه مربیان و لغو دوره‌های آموزشی» ظرف سه ماه گذشته است که باشگاه‌های ورزشی در عین تعطیلی اجباری ناشی از بحران کرونا، مجبور به هزینه آن بوده‌اند.

وی ادامه داد: بیشترین میزان زیان ۷.۵ میلیارد ریالی متعلق به ۸۷ باشگاه ورزشی مجوزدار فعال در شهرستان سبزوار بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار به تلاش برای جبران و کاهش خسارت باشگاه‌های ورزشی اشاره و بیان کرد: با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تسهیلاتی برای ارائه به باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز در نظر گرفته شده است. 

وی در ادامه همچنین به ایجاد «قرارگاه مردمی شکست کرونا» از سوی جامعه ورزشی سبزوار اشاره و بیان کرد: با مدیریت این مجموعه توزیع ماسک طبی، اقلام بهداشتی و  ضدعفونی معابر با مشارکت جوانان داوطلب طی دو ماه اخیر در سطح این شهرستان انجام شده است.  

بر اساس ابلاغیه سراسری ستاد ملی مبارزه و مدیریت بیماری کرونا، فعالیت باشگاه‌های ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه جاری در سطح کشور متوقف شده و همه آن‌ها تعطیل خواهند بود.

۶ هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۴۲ هیئت ورزشی در شهرستان ۳۰۶ هزار نفری سبزوار فعالیت‌های ورزشکارانه دارند.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۱۰۱ هزار و ۶۵۰ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان شش هزار و ۴۱۸ را در کشورمان گرفته است. همچنین تاکنون ۸۱ هزار و ۵۸۷ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.