کد خبر : 8130
دیدگاه‌ها برای باغ موزه دفاع مقدس سبزوار کلنگ زنی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 - 17:37
-

باغ موزه دفاع مقدس سبزوار کلنگ زنی شد

سبزواریان: در چهارمین روز از هفته نکوداشت سبزوار و هشتادمین سال تاسیس شهرداری، کلنگ احداث باغ موزه دفاع مقدس این شهر به زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، این باغ موزه با هدف ساماندهی و تمرکز بخشی به مجموعه تلاش های یادآوران دفاع مقدس در پارک شهدای گمنام سبزوار کلنگ زنی شد.

سبزواریان: در چهارمین روز از هفته نکوداشت سبزوار و هشتادمین سال تاسیس شهرداری، کلنگ احداث باغ موزه دفاع مقدس این شهر به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، این باغ موزه با هدف ساماندهی و تمرکز بخشی به مجموعه تلاش های یادآوران دفاع مقدس در پارک شهدای گمنام سبزوار کلنگ زنی شد.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای اسلامی شهر سبزوار در این مراسم گفت: امید است با احداث این باغ موزه بتوانیم تنها اندکی از تجربه هشت سال مقاومت، ایثار و رشادت رزم آوران این سرزمین را در معرض نمایش قرار دهیم، چرا که امروز رسالت ثبت، ضبط و یادآوری ارزشها و فرهنگ گرانقدر دفاع مقدس بر عهده ماست.

علی ارغیانی افزود: تلاش ما بر این است که مکانی ایجاد نماییم که با نگاه به حماسه آفرینان تاریخ سرزمینمان و با استفاده از ابزار هنر بتوانیم فرهنگ جهاد، مقاومت و شهادت را به نسل کنونی و آیندگان منتقل نماییم.

دکتر طالبی شهردار سبزوار نیز ابراز امیدواری کرد: این پروژه مطرح در حوزه دفاع مقدس با سرعت لازم انجام و عملیاتی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.