کد خبر : 11622
دیدگاه‌ها برای باند ترانزیت مواد مخدر در سبزوار متلاشی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 دی 1394 - 17:03
-

باند ترانزیت مواد مخدر در سبزوار متلاشی شد

سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار گفت: سه باند ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سبزوار متلاشی شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر سبزوار با اشاره به کشف این میزان مواد مخدر در شهرستان اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از استان‌های

mohammad-hashemi-01سبزواریان: فرمانده انتظامی سبزوار گفت: سه باند ترانزیت و قاچاق مواد مخدر در سبزوار متلاشی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و خبر سبزوار با اشاره به کشف این میزان مواد مخدر در شهرستان اظهار داشت: این میزان مواد مخدر از استان‌های مرکزی کشور از مسیر سبزوار در حال ترانزیت بود که در یک عملیات هماهنگ کشف شد.

وی با بیان اینکه تحقیقات ویژه‌ای برای دستگیری قاچاقچیان و حاملان این مواد مخدر صورت گرفت تصریح کرد: در همین راستا تیم‌های ایست و بازرسی و گشت‌های نامحسوس به کنترل مبادی ورودی و خروجی شهرستان طی مدت چند روز پرداختند.

هاشم زاده هاشمی ادامه داد: پس از انجام اقدامات کنترلی یک دستگاه تریلی با میزان مواد مخدر ۳۹ کیلوگرم شناسایی و توسط افسران مبارزه با مواد مخدر متوقف و متهمان آن دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در دو عملیات جداگانه نیز یک دستگاه وانت بار و پیکان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در محورهای ورودی شهرستان شناسایی و میزان ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف شد.

وی افزود: تعداد ۸ تن در این سه عملیات جداگانه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

هاشم زاده هاشمی در ادامه با اشاره به اجرای طرح مبارزه به سارقان خیابانی در سبزوار یادآور شد: این طزح در راستای مبارزه با سرقت موتور سیکلت در شهرستان اجرا شد که در آن تعداد پنج سارق حرفه‌ای در عملیات‌های جداگانه دستگیر و به مجموع ۸ سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند.

وی افزود: پرونده این متهمان نیز پس از طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

هاشمی با اشاره به اقدامات اداره اماکن فرماندهی انتظامی سبزوار خاطرنشان کرد: یکی از طرح‌های اجرا شده در این فرماندهی اجرا طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و سازماندهی صنوف بدون پروانه کسب هستند.

وی با بیان اینکه در ماه گذشته تعداد ۱۱۴۰ واحد صنفی به طور محسوس و نامحسوس مورد بازرسی قرار گرفته‌اند گفت: از این تعداد ۸۷ واحد صنفی بودن پروانه کسب پلمپ و به ۱۸۰ واحد نیز تذکر و تعهد داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.