کد خبر : 25699
دیدگاه‌ها برای باند سارقان حرفه‌ای در سبزوار متلاشی شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 20:32
-

باند سارقان حرفه‌ای در سبزوار متلاشی شد

ایرنا با تلاش ماموران پلیس آگاهی سبزوار اعضای باند سارقان حرفه‌ای کامیون و منزل معروف به «شاه ماهی» در این شهرستان دستگیر شدند. فرماندۀ انتظامی سبزوار به خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: ماموران مبارزه با

ایرنا

با تلاش ماموران پلیس آگاهی سبزوار اعضای باند سارقان حرفه‌ای کامیون و منزل معروف به «شاه ماهی» در این شهرستان دستگیر شدند.

فرماندۀ انتظامی سبزوار به خبرنگاران گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی در این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ حسین بیات مختاری افزود: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و ردزنی‌های مستمر و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی یک متهم در این زمینه شدند و وی را در عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به چندین فقره سرقت شامل سرقت کامیون، موتورسیکلت و وسایل ۲ خانه مسکونی با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد که همدست این متهم نیز توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: در این زمینه چهار مالخر نیز دستگیر شدند که پس از تشکیل پروندۀ مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و اموال کشف شده نیز تحویل مالباختگان شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.