کد خبر : 10751
دیدگاه‌ها برای با اراذل و اوباش سبزوار سر سازش نداریم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 آبان 1394 - 21:13
-

با اراذل و اوباش سبزوار سر سازش نداریم

سبزواریان: امروز صحن علنی شورای اسلامی شهر سبزوار میزبان فرمانده نیروی انتظامی برای تقدیر از خدمات شایسته این نهاد در برخورد با اراذل و اوباش و تامین امنیت و آرامش این شهر بود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این جلسه از تلاش های شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی

shora-naja-01سبزواریان: امروز صحن علنی شورای اسلامی شهر سبزوار میزبان فرمانده نیروی انتظامی برای تقدیر از خدمات شایسته این نهاد در برخورد با اراذل و اوباش و تامین امنیت و آرامش این شهر بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، رئیس شورای اسلامی شهر سبزوار در این جلسه از تلاش های شبانه روزی فرمانده نیروی انتظامی و همکاران وی در جهت تامین امنیت شهروندان تشکر کرد و گفت: شهر سبزوار چندی است که با ورود فرمانده نیروی انتظامی مقتدر و شجاع در برخورد قاطع و جدی با اراذل و اوباش بیش از گذشته رنگ آرامش را به خود دیده است.

کاظم کرامت افزود: متاسفانه بعضا ارذل و اوباش شهر را به محلی ناامن برای شهروندان تبدیل کرده بودند که با یک عملیات شایسته امنیت و آرامش به شهر بازگشت.

وی اظهار داشت: خرسندیم که نیروی انتظامی سبزوار با ناامن کردن محیط برای خلافکاران و اوباش با عزمی راسخ حرف ها را به عمل تبدیل کردند و لبخند رضایت را بر لبان مردم شریف سبزوار نشاندند.

شهردار سبزوار نیز در این جلسه با بیان اینکه فرمانده مقتدر و شجاع، فرمانده ای است که هم در شهر و جبهه قلم تدبیر، تفکر مدبرانه و هم شجاعت پیشتازانه داشته باشد، گفت: خوشبختانه فرمانده مقتدر نیروی انتطامی سبزوار این خصیصه ها را دارد و همین امر سبب آرامش خاطر بیشتر مسئولان و شهروندان در برخورد با معضلات امنیتی و اجتماعی شهر شده است.

دکتر محمد علی طالبی به حمایت های بی دریغ این فرماندهی در طرح های شهرداری هم اشاره کرد و افزود: این فرماندهی در کنار شهرداری خصوصا در طرح بزرگ شهری امیریه مقتدارانه قرار گرفت و با صحبت های طولانی و مدبرانه با اهالی روند عملیات اجرایی این طرح شهری را تسریع داد.

وی ضمن تقدیر از عملکرد فرماندهی نیروی انتظامی سبزوار در برخورد قاطع با اراذل و اوباش و تامین امنیت شهروندان شهر سبزوار ، اظهار داشت: بنده از طرف شهرداری و سازمان های تابعه مراتب سپاس خود را از نیروی انتظامی سبزوار اعلام می دارم و امیدوارم با تلاش های بی دریغ و شبانه روزی آنان سبزوار همیشه در آرامش و امنیت باشد.

حسن زاعی عضو شورای اسلامی شهر هم برخورد قاطع نیروی انتظامی سبزوار با اراذل و اوباش را سبب خوشحالی شهروندان خصوصا مناطق پایین شهر دانست و خواستار استمرار این مهم در شهر شد.

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار هم ضمن تقدیر از حمایت و اطلاع رسانی به موقع شورا و شهرداری، گفت: ما با اراذل و اوباش سرسازش نداریم و بزودی شاهد ناامن کردن محیط برای آنان و حذف شان از شهر خواهیم بود.

سرهنگ سید محمد هاشمی افزود: زمان زیادی بود که باند اراذل و اوباش در شهرستان خاطر مردم را آزرده و مکدر کرده، مردم احساس ناامنی می کردند و حتی کار به جایی رسیده بود که مردم از شکایت از اراذل و اوباش هم ممانعت می کردند.

وی با بیان اینکه اخیرا افرادی به دست پرسنل شجاع و مقتدر نیروی انتظامی به اشد مجازات رسیدند، اظهار داشت: این افراد متاسفانه فضای شهر را ناامن کرده بودند ۳۶ مورد سابقه تجاوز به عنف یکی از اعمال شاقه آنان بود که همین امر دیگر جای مدارا با آنها را نگذاشته بود.

سرهنگ هاشمی با اظهار اینکه مردم باید در شهر احساس آرامش وامنیت کنند، تصریح کرد: مردم باید از پلیس صداقت ببینند، با عنایت الهی این افراد به سزای اعمال خود رسیدند و شهر بستر آرامش شده است.

او با اشاره به رسالت سنگین نیروی انتظامی در حفظ آبرو، جان و مال شهروندان، از برخورد قاطع و جدی و بدون مماشات با خلافکاران، اراذل و اوباش در شهر سبزوار خبر داد.

فرمانده نیروی انتظامی سبزوار حمایت های شورا و شهرداری و اطلاع رسانی به موقع را در این امر، مهم برشمرد و گفت: این اقدام سبب مثبت اندیشی اذهان عمومی نسبت به برخورد با هر گونه ناامنی در سبزوار شده است.

سرهنگ هاشمی همچنین به نقش مهم رسانه‌ها در ایجاد امنیت خاطر در بین شهروندان تاکید و تصریح کرد: رسانه‌ها باید با حقیقت‌گویی و تلاش در جهت شفاف‌سازی اخبار از انتشار هرگونه اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی خودداری کنند.

گفتنی است در پایان جلسه با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از سوی شورا و شهرداری از فرمانده نیروی انتظامی سبزوار تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.