کد خبر : 5902
دیدگاه‌ها برای با وجود تحریم ظالمانه هر روز پرچم تولید و صنعت در کشور برافراشته تر می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 بهمن 1393 - 16:01
-

با وجود تحریم ظالمانه هر روز پرچم تولید و صنعت در کشور برافراشته تر می شود

سبزواریان: رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تنگناها و تحریم های ظالمانه، هر روز پرچم تولید و صنعت در کشور برافراشته تر می شود. به گزارش ایرنا، ‘محمد رضا محسنی ثانی’ روز دوشنبه در مراسم افتتاح شرکت فرآورده های لبنی آیسان در سبزوار افزود: تحریم های دشمنان از

mohseni04سبزواریان: رییس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود تنگناها و تحریم های ظالمانه، هر روز پرچم تولید و صنعت در کشور برافراشته تر می شود.

به گزارش ایرنا، ‘محمد رضا محسنی ثانی’ روز دوشنبه در مراسم افتتاح شرکت فرآورده های لبنی آیسان در سبزوار افزود: تحریم های دشمنان از الطاف پنهان الهی است چرا که سبب اعتماد به نفس، خودکفایی و توسعه علم و صنعت می شود.

نماینده مردم شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: وضعیت تولید و کارآفرینی در کشور، استان و شهرستان رشد خوبی داشته و به همت دولت و مسوولان، کشور در زمینه های مختلف توفیقات خوبی کسب کرده است.

وی همچنین با گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: ایمان مردم و اتحاد و همدلی مسوولان بر شکوهمندی انقلاب اسلامی افزوده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: صنعتگران و تولیدکنندگان، سربازان جبهه اقتصادی هستند که تحول عظیم در بخش صنعت ایجاد کرده اند.

‘رمضانعلی سبحانی فر’ افزود: ما پیشتیبان صنعتگران و تولید کنندگان هستیم و زمینه معرفی و دریافت تسهیلات برای آنان را از صندوق توسعه ملی و بانک ها فراهم می کنیم.

نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کار آفرینی و توسعه شهرک های صنعتی سبزوار گفت: امروز صنایع تبدیلی سبک اشsobhanifarتغالزایی بیشتری دارد و رویکرد دولت به سوی رشد صنایع کوچک است.

سبحانی فر با قدردانی از حمایت های فرماندار سبزوار از بخش صنعت و کارآفرینی افزود: اقدامات خوبی در بخش صنعت و اشتغال این شهرستان انجام شده است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: در سالهای اخیر در حوزه صنایع کشاورزی و تبدیلی سرمایه گذاری خوبی در این استان انجام شده است.

اسماعیل نامنی افزود: هم اکنون با ایجاد حدود ۶۰۰ واحد صنایع فرآورده محصولات کشاورزی رتبه اول کشور را در این زمینه داریم.

مدیر جهاد کشاورزی سبزوار هم با بیان اینکه ۱۲ هزار راس دام سنگین در این شهرستان وجود دارد گفت: روزانه ۱۵۳ تن شیر در این شهرستان تولید می شود که ۱۴۰ تن آن به خارج از شهرستان صادر می گردد.

محمد جواد ایزدیان در باره شرکت فرآورده های لبنی آیسان سبزوار نیز افزود: این شرکت با ۱۶۰۰ متر زیربنا در زمینی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع احداث شده است.

وی اظهار کرد: برای اجرای این پروژه بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده که حدود ۵۰ درصد آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است.

وی ظرفیت تولید محصولات این شرکت را ۱۵ تن در روز اعلام کرد و گفت: این ظرفیت تا ۴۰ تن در روز قابلیت توسعه دارد.

به گفته وی این شرکت زمینه اشتغال حدود ۲۰ نفر را به طور مستقیم و ۱۵۰ نفر را به طور غیر مستقیم فراهم کرده است.

علاوه بر آن با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسوولان محلی سبزوار، پروژه های مرکز رشد، سیستم متمرکز حوزه معاونت های آموزشی و دانشجویی و موزه دانشگاه حکیم سبزواری به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی توسعه دانشکده نفت این دانشگاه، ساختمان مرکز علمی کاربردی ‘شهید فاضل’ هلال احمر سبزوار نیز آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.