کد خبر : 23334
دیدگاه‌ها برای بخش درمان مادران باردار پرخطر در سبزوار به بهره‌برداری رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مهر 1398 - 19:54
-

بخش درمان مادران باردار پرخطر در سبزوار به بهره‌برداری رسید

ایرنا بخش زنان و مامایی مادران باردار پرخطر با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به بهره‌برداری رسید. رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: این بخش دارای ۶۰۰ مترمربع  فضای درمانی است که با هزینه پنج میلیارد ریال راه‌اندازی شده است. دکتر

ایرنا

بخش زنان و مامایی مادران باردار پرخطر با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار به بهره‌برداری رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حاشیه این مراسم گفت: این بخش دارای ۶۰۰ مترمربع  فضای درمانی است که با هزینه پنج میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

دکتر علیرضا مسلم افزود: هدف از راه‌اندازی این بخش ارتقای سلامت مادران باردار و نوزادان است و در این بخش مادرانی که عوارض بیماری آن‌ها بر روی بارداری مؤثر است بستری می‌شوند.

وی اظهار داشت: این مرکز دارای ۱۲ تخت شامل یک تخت وی.ای.پی، یک تخت ایزوله و تخت‌های عادی است.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با ۶ بیمارستان تخصصی، ۸۵۰ تخت مصوب، ۲۸ مرکز بهداشتی درمانی و ۵۵ داروخانه دولتی و خصوصی با ۸۰ داروساز به ۶۰۰ هزار نفر جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.