کد خبر : 9444
دیدگاه‌ها برای برادران امسال هم به مراسم روز خبرنگار نرفت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 24 مرداد 1394 - 9:53
-

برادران امسال هم به مراسم روز خبرنگار نرفت

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار امسال هم در مراسم روز خبرنگار حضور نیافت و معاون سیاسی وی در این مراسم شرکت کرد. به گزارش سبزوار آنلاین احمد برادران که از ابتدای مردادماه سال گذشته به سمت معاون استاندار و فرماندار منصوب شده است تا کنون با وجود درخواست های خبرنگاران، جهت برگزاری نشست خبری

baradaran01سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار امسال هم در مراسم روز خبرنگار حضور نیافت و معاون سیاسی وی در این مراسم شرکت کرد.

به گزارش سبزوار آنلاین احمد برادران که از ابتدای مردادماه سال گذشته به سمت معاون استاندار و فرماندار منصوب شده است تا کنون با وجود درخواست های خبرنگاران، جهت برگزاری نشست خبری و مصاحبه اختصاصی موافقت نکرده است.

پس از رد مصاحبه های اختصاصی از سوی فرماندار، خبرنگاران منتظر فرا رسیدن برگزاری مراسم روز خبرنگار بودند که حداقل گفتگویی صمیمی با نماینده عالی دولت در شهرستان داشته باشند که متاسفانه جناب برادران با غیبت معنادار خود دراین مراسم این مهم را به وقت دیگری که زمان آن هنوز نامعلوم است موکول کرد.

برنامه جناب فرماندار برای گرامیداشت روز خبرنگار هم در نوع خود جالب است به طوری که وی یکشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری ایرنا سبزوار که رسانه دولت و خودی است شاید خواسته احترام به جامعه خبر و رسانه را رفع تکلیف کند.

اظهارات برادران در بازدید از ایرنا سبزوار هم برای خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز جالب است به طوری که وی گفته بود دولت یازدهم توجه ویژه ای به خبرنگاران و رسانه های گروهی دارد! معاون استاندارهمچنین در پیام کوتاه خود به مناسبت روز خبرنگار این روز را فرصتی برای توجه بیشتر به این قشر جامعه عنوان و خبرنگاری را از مشاغل سخت دانسته بود.

اظهارات آقای برادران و دوری وی از خبرنگاران تاکنون تا آنجا پیش رفته که نه تنها امسال روال برگزاری مراسم روز خبرنگار توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دراتاق کاری فرماندار پایان یافت بلکه وی با یک سنت شکنی رویه امضاء لوح تقدیر خبرنگاران را خاتمه داد تا دو مدیر دیگر به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال این کار را انجام دهند.

گفتنی است «علیرضا رشیدیان» استاندار خراسان رضوی امسال به همراه معاون سیاسی و اجتماعی خود در مراسم روز خبرنگار استان در جمع خانواده ۵۵۰ نفری خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و مسئولان عالی رتبه استانی و ملی حصور یافته بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.