کد خبر : 6385
دیدگاه‌ها برای برای پیشرفت نباید چشم خود را بر روی اخلاق ببندیم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 اسفند 1393 - 10:07
-

برای پیشرفت نباید چشم خود را بر روی اخلاق ببندیم

سبزواریان: رئیس دادگستری شهرستان سبزوار گفت: برای پیشرفت نباید چشم خود را بر روی اخلاق ببندیم. حجت الاسلام والمسلمین سیدآبادی در جمع مربیان پرورشی که به مناسبت هشتم اسفند؛ سالروز تأسیس امور تربیتی در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان حضور داشتند با بیان این مطلب افزود: تجربیات گذشتگان فرصتی است که در اختیار ما قرار دارد و

seydabadi-dadsetan-edu01سبزواریان: رئیس دادگستری شهرستان سبزوار گفت: برای پیشرفت نباید چشم خود را بر روی اخلاق ببندیم.

حجت الاسلام والمسلمین سیدآبادی در جمع مربیان پرورشی که به مناسبت هشتم اسفند؛ سالروز تأسیس امور تربیتی در محل مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان حضور داشتند با بیان این مطلب افزود: تجربیات گذشتگان فرصتی است که در اختیار ما قرار دارد و باید به بهترین شکل از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به وظایف معلمان به خصوص مربیان پرورشی ادامه داد: تربیت انسان مشکل است و قرار گرفتن آن بر مدار تربیت کاری مشکل تر خواهد بود.

وی تصریح کرد: این وظیفه ی مربیان و معلمان است که تربیت را به شکلی انجام دهند که بر روی جامعه تأثیر گذار باشند.

وی مهندسی انسان را به عنوان وظیفه ی اصلی مربیان عنوان کرد و خاطر نشان کرد: تأثیر ادب تدریجی است و باید برای حفظ آن بسیار تلاش کرد.

وی با اشاره به برخی شباهت ها و تفاوت های آموزش و پرورش و دادگستری گفت: معلمان باید روابط عاطفی دختر و پسر و مشکلات آن را بازگو کنند و دانش آموزان را از عواقب آن مطلع کنند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نیز با تبریک هفته ی تربیت اسلامی و امور تربیتی گفت: وظیفه ی خطیر مربیان در مدارس بر هیچکس پوشیده نیست.

علی مهر آرا با اشاره به حجم بالای کار مربیان در مدارس افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و معارف اسلامی، امور مربوط به سازمان دانش آموزی، مجلس شورای دانش آموزی، تشکل های پیشتازان و فرزانگان، شورای دانش آموزی، اردوها، کانون ها و دارالقرآن ها از جمله ی فعالیت هایی است که مربیان امور تربیتی آن ها را انجام می دهند.

وی در ادامه به توفیقات امور تربیتی در مدارس پرداخت و گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، نمایشگاه های متعدد کتاب، افتتاح نمازخانه ها در سطح مدارس، همایش های پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اجرای برنامه های هنری از جمله ی این توفیقات بوده است.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز در سخنانی گفت: ۷۰درصد فعالیت های مربوط به مدارس به فعالیت های پرورشی خلاصه می شود.

دکتر مرتضی بینش ضمن قدردانی از مربیان پرورشی خواستار ادامه ی فعالیت های مثبت آن ها در مدارس شد.

در ادامه ی این مراسم؛ از محمدی ایشان، رمضانعلی خضری، علی بروغنی، حمیدرضا کفاش، عمادپور، بابایی، محمد قمی فر، محمدرضا نوبخت و جواد کوره پز که به عنوان معاون پرورشی در این مدیریت خدمت کرده بودند، تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.