کد خبر : 21950
دیدگاه‌ها برای برخورد اتوبوس با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 10:35
-

برخورد اتوبوس با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری پلیس فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از برخورد اتوبوس مسافربری با سواری پراید با یک کشته و ۳ مصدوم خبر داد. سرهنگ «حسین بیات مختاری» با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه سواری پراید

خبرگزاری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از برخورد اتوبوس مسافربری با سواری پراید با یک کشته و ۳ مصدوم خبر داد.

سرهنگ «حسین بیات مختاری» با اعلام این خبر، گفت: در پی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۵ محور «سبزوار-بردسکن»، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، در این حادثه راننده و ۲ تن از سرنشینان پراید مصدوم که توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند اما یکی از مجروحان متأسفانه در صحنه تصادف فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناس پلیس‌راه در دست بررسی است، با ابراز تأسف از این سانحه ناگوار از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفری مطمئن و توأم با سلامت را برای خود و دیگران به ارمغان آورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.