کد خبر : 17235
دیدگاه‌ها برای برخورد تیبا با وانت پیکان در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 12:25
-

برخورد تیبا با وانت پیکان در سبزوار

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: بر اثر برخورد سواری تیبا با یک دستگاه وانت پیکان در محور سبزوار– نیشابور یک نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند. سرهنگ”سید محمد هاشمی” در تشریح این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره سانحه رانندگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، در کیلومتر ۳۰ جاده سبزوار به

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار گفت: بر اثر برخورد سواری تیبا با یک دستگاه وانت پیکان در محور سبزوار– نیشابور یک نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

سرهنگ”سید محمد هاشمی” در تشریح این حادثه اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره سانحه رانندگی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، در کیلومتر ۳۰ جاده سبزوار به نیشابور، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این سانحه یک دستگاه خودرو تیبا با یک دستگاه وانت پیکان برخورد کرده که بر اثر شدت حادثه یک نفر از سرنشینان سواری تیبا در دم فوت کرد و ۳ نفر دیگر نیز مصدوم که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار در پایان با اشاره به اینکه کارشناس پلیس راه علت این حادثه را عدم رعایت حق تقدم از سوی راننده وانت پیکان اعلام کرده است، از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز این گونه حوادث ناگوار جلوگیری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.