کد خبر : 23670
دیدگاه‌ها برای برخورد سواری ماکسیما با تریلر ۴ مصدوم بر جای گذاشت بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 11:59
-

برخورد سواری ماکسیما با تریلر ۴ مصدوم بر جای گذاشت

خبرگزاری پلیس فرمانده انتظامی داورزن از برخورد سواری ماکسیما با یک دستگاه تریلر در محور داورزن- سبزوار با ۴ مصدوم خبر داد. سرهنگ «اکبر محمدآبادی» اظهار داشت: در پی اعلام برخورد یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما با یک دستگاه تریلر در محور داورزن – سبزوار، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه

خبرگزاری پلیس

فرمانده انتظامی داورزن از برخورد سواری ماکسیما با یک دستگاه تریلر در محور داورزن- سبزوار با ۴ مصدوم خبر داد.

سرهنگ «اکبر محمدآبادی» اظهار داشت: در پی اعلام برخورد یک دستگاه خودرو سواری ماکسیما با یک دستگاه تریلر در محور داورزن – سبزوار، بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، راننده و ۲ سرنشین ماکسیما و یک نفر از سرنشینان تریلر مصدوم که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارشناسان پلیس، علت اصلی این سانحه را عدم رعایت حق تقدم و سرعت بالا از سوی راننده خودرو تریلر اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن گفت: کارشناسان علت بیشتر تصادفات در محورهای مواصلاتی را تجاوز به چپ و خواب‌آلودگی عنوان کردند که می‌طلبد رانندگان ضمن استراحت کافی از هرگونه عجله و شتاب و انجام حرکات حادثه‌ساز در هنگام رانندگی خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.