کد خبر : 7534
دیدگاه‌ها برای برخی پست های مدیریتی در شهرداری سبزوار جابجا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 29 فروردین 1394 - 20:04
-

برخی پست های مدیریتی در شهرداری سبزوار جابجا شد

سبزواریان: در راستای تحول و توسعه اداری با صدور احکامی از سوی دکتر طالبی شهردار سبزوار، پست های مدیریتی برخی از معاونان و مدیران شهرداری در واپسین روزهای نخستین ماه سال ۹۴ جابجا شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهمترین جابجایی تصدی ها در معاونت های فنی و شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی و شهرداری

modiran-shahrdari01سبزواریان: در راستای تحول و توسعه اداری با صدور احکامی از سوی دکتر طالبی شهردار سبزوار، پست های مدیریتی برخی از معاونان و مدیران شهرداری در واپسین روزهای نخستین ماه سال ۹۴ جابجا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهمترین جابجایی تصدی ها در معاونت های فنی و شهرسازی، اجتماعی و فرهنگی و شهرداری منطقه ۲ سبزوار شکل گرفت.

بدین ترتیب جعفر صائمی نسب قائم مقام و سخنگوی شهردار به عنوان سرپرست معاونت فنی و شهرسازی جانشین حسین دولت آبادی شد و جعفر درخشانفر معاون اجتماعی و فرهنگی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه ۲ به جای غلامرضا میرچولی به این منطقه رفت.

همچنین غلامرضا میرچولی مدیر منطقه ۲ شهرداری نیز زین پس به عنوان مسئول هماهنگی امور معاونت ها و سازمان های شهرداری ادامه فعالیت خواهد کرد.

در مراسم معارفه و تکریم این مدیران؛ شهردار سبزوار با بیان اینکه تحول یکی از وظایف اصلی مدیران است، گفت: همانطوری که مدیران وظیفه نگهداشت سازمان را به عهده دارند وظیفه بهبود آن را نیز عهده‌دار هستند.

دکتر محمد علی طالبی افزود:جابجایی در برخی حوزه‌ها به منظور بهبود وضعیت خدمات و تسریع اجرای برنامه‌ها را اجتناب‌ناپذیر و طبیعی دانست و گفت: استفاده از افکار، اندیشه‌ها، برنامه‌ها و نیروهای جدید به منظور ایجاد تحول از الزامات مدیریت به شمار می‌رود که در صورت احساس نیاز، این امر اتفاق خواهد افتاد.

وی با اظهار اینکه تحول بدون مشارکت افراد محکوم به شکست است، تصریح کرد: در برنامه های تغییر و تحول به هر میزان مشارکت مدیران و کارکنان بیشتر باشد به همان اندازه تحول سریع تر اتفاق می افتد.

دکتر طالبی خاطرنشان کرد: پس از گذشت یک سال که به روز نخست می نگرم با این مسئله مواجه می شوم که تغییراتی که در شهرداری آن هم از روی اجبار و الزام صورت گرفته حدود ۵ درصد و جابجایی ها نیز کمتر از ۲۰ درصد بوده است.

شهردار سبزوار نتیجه این جابجایی در مدیران شهرداری را مثبت ارزیابی کرد و گفت: با این جابجایی ها بنده قول خواهم داد شاهد جهش و توسعه در بخش های مختلف خدمات شهرداری باشیم.

وی در پایان بر ضرورت همدلی، همکاری، همراهی و تلاش شبانه‌روزی تمام مدیران، کارکنان و کارگران شهرداری برای تحقق اهداف مدیریتی شهرداری تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.