کد خبر : 16317
دیدگاه‌ها برای بررسی بسته حمایتی دولت در نشست کمیسیون ها بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 مهر 1397 - 12:37
-

بررسی بسته حمایتی دولت در نشست کمیسیون ها

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید بسته حمایتی دولت در نشست روسای کمیسیون ها بررسی می شود. رمضانعلی سبحانی فر ، با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست غیرعلنی اظهار داشت: دراین نشست مقرر شد نوبخت با کمیسیون ها جلسه ای داشته باشد و بسته حمایتی را

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی می گوید بسته حمایتی دولت در نشست روسای کمیسیون ها بررسی می شود.

رمضانعلی سبحانی فر ، با اشاره به حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست غیرعلنی اظهار داشت: دراین نشست مقرر شد نوبخت با کمیسیون ها جلسه ای داشته باشد و بسته حمایتی را به طور تخصصی با اعضای کمیسیون های پیش ببرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان داشت: با این وجود دولت برای بسته حمایتی چند سطح تعریف کرده است، در بخش عمومی در نظر دارد که قیمت ۲۵ کالای اساسی افزایش پیدا نکند و این کالاها با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان تامین شود.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در سطح دیگر نیز قرار است به افرادی که تحت پوشش دستگاه های حمایتی هستند از جمله امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی بسته هایی ارائه می شود.
وی گفت: همچنین برآورد شده است که ۱۴ میلیون روستایی کم درآمد در کشور داریم که این جمعیت بسته های غیر نقدی می گیرند، نکته حائز اهمیت این است که دولت هنوز شیوه ارائه بسته های حمایتی خود را نهایی نکرده است.
این نماینده مجلس درخصوص نهایی شدن بسته حمایتی بیان داشت: از آنجایی که ارائه بسته حمایتی هنوز قطعیت پیدا نکرده است، قرار شد نوبخت با حضور در نشست کمیسیون ها، به بررسی بسته حمایتی بپردازد./
پایان پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.