کد خبر : 981
دیدگاه‌ها برای برنامه آسفالت خیابان های سطح شهر سبزوار مشخص شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 تیر 1393 - 9:54
-

برنامه آسفالت خیابان های سطح شهر سبزوار مشخص شد

سبزواریان.کام: سرپرست اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، طرح نهضت آسفالت به صورت گسترده در این شهر آغاز شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان اینکه بهسازی و آسفالت ۶۸۰ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهری سبزوار در بودجه امسال اداره عمران پیش

asfaltسبزواریان.کام: سرپرست اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، طرح نهضت آسفالت به صورت گسترده در این شهر آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان اینکه بهسازی و آسفالت ۶۸۰ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر شهری سبزوار در بودجه امسال اداره عمران پیش بینی شده است، افزود: در طرح نهضت اسفالت، آسفالت معابر خاکی جدول گذاری شده در اولویت کاری می باشد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تاخیر اسفالت برخی کوچه های سطح شهر، تاکید کرد: آسفالت کوچه های سطح شهر به صورت مشارکتی است بدین گونه که شهروندان در امر جدول گذاری و شهرداری در بحث آسفالت با یکدیگر همکاری می کنند.

ریواده ادامه داد: البته نوبت آسفالت کوچه های سطح شهر بر اساس تاریخ مبالغ پرداختی از سوی شهروندان می باشد.

سرپرست اداره عمران شهرداری سبزوار اظهار داشت: آسفالت و جدول گذاری خیابان های اصلی و فرعی سطح شهر نیز براساس برنامه زمانبندی بودجه مصوب شورای اسلامی شهر، بدون مشارکت و به صورت رایگان انجام می شود.

وی گفت: خیابان های جهاد ۸، شهرک شیرخانی ها، ولی عصر، راهنمایی ۹، انبار جهاد، انتهای امیرکبیر، غرب اداره برق ، دور میدان خاوران، پشت مدرسه حمیده، علمدار، شهرک اندیشه، غرب شهرک جهاد، ادیب ۸، شمال مرغداری قلیچی، از جمله خیابان های جدول گذاری شده آماده آسفالت هستند.

ریواده در ادامه به مهمترین پروژه های امسال این اداره اشاره کرد و عملیات اجرایی کمربند شرق، طراحی پارک بهداشت پایین بیمارستان واسعی، تکمیل پارکینگ، اصلاح ورودی، تکمیل و راه اندازی آبنمای مرکزی پارک شهدای گمنام و ادامه بازگشایی خیابان ۳۵ متری کوشک- اتصال به خیابان ۲۴ متری انقلاب را از جمله این پروژه ها ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.