کد خبر : 6031
دیدگاه‌ها برای برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 بهمن 1393 - 14:59
-

برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در سبزوار

سبزواریان: کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان سبزوار خبر داد. به گزارش سبزوارنیوز، محمد حسن خسروجردی با اعلام این خبر افزود : وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه گسترش و تقویت هر چه بیشتر مساله کتاب وکتابخوانی اهتمام ورزند تا

namayeshgah-ketab03

عکس تزیینی است.

سبزواریان: کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان سبزوار خبر داد.

به گزارش سبزوارنیوز، محمد حسن خسروجردی با اعلام این خبر افزود : وظیفه همه افراد فرهیخته و همه نهادهای فرهنگی کشور است که در اشاعه گسترش و تقویت هر چه بیشتر مساله کتاب وکتابخوانی اهتمام ورزند تا بستر فرهنگی کتاب و کتاب خوانی در جامعه نمود بیشتر پیدا کند و هر فردی از همان سنین کودکی در درون مجموعه خانواده خود با روش مطالعه کتب معنوی و موفق ومناسب آشنا شود و این امر موقتی نباشد و استمرار داشته باشد.

خسروجردی گفت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و حمایت از نشر کتاب ، نمایشگاه بزرگ کتاب در شهرستان سبزوار به همت انتشارات فرهنگ جامع تهران و با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار، سازمان میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بر پا گردید.

وی عنوان نمود: در این نمایشگاه بیش از ۳۰۰۰ عنوان کتاب در زمینه های ادبیات، تاریخی، رمان، روانشناس ، کودک و نوجوان، پزشک ، معمار ، ورزشی، آشپزی، کامپیوتر، زبان و دانشگاهی در معرض دید عموم علاقمندان قرار گرفت.

خسروجردی گفت : نمایشگاه بزرگ کتاب از مورخ ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲۵ اسفند ماه در محل موزه مردم شناسی واقع در خیابان بیهق مجموعه تاریخی فرامرزخان از ۸ صبح لغایت ۸ شب پذیرای عموم می باشد.
گفتنی است علاقمندان می توانند کتاب های این نمایشگاه را با ۴۰ درصد تخفیف خریداری نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.