کد خبر : 1992
دیدگاه‌ها برای برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ی مربیان پیش دبستانی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1393 - 18:26
-

برگزاری کارگاه آموزشی ویژه ی مربیان پیش دبستانی

سبزواریان.کام: معاون آموزش  ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: کارگاه دانش افزایی مربیان پیش دبستانی و کودکستان های سطح شهرستان سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، عبداله حکم آبادی با بیان این مطلب افزود: اینکارگاه به صورت دوره های ضمن خدمت و به مدت ۱۰ روز  با حضور

mahdkodak-01سبزواریان.کام: معاون آموزش  ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: کارگاه دانش افزایی مربیان پیش دبستانی و کودکستان های سطح شهرستان سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، عبداله حکم آبادی با بیان این مطلب افزود: اینکارگاه به صورت دوره های ضمن خدمت و به مدت ۱۰ روز  با حضور کارشناسان از جمله دکتر مرتضی بینش برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کلاس ها را آشنایی بیشتر مربیان پیش دبستانی با اصول  و مبانی کار با کودکان عنوان کرد و ادامه داد: آموزش های لازم برای برخورد با کودکان در این کلاس ها توسط استادان مجرب انجام شد.

وی تصریح کرد:  آشنایی بیشتر مربیان پیش دبستانی در زمینه های روانشناسی، اریگامی(هنر کاغذ و تا)، خلاقیت های هنری، طراحی آموزشی و دیگر مسائل مربوط به کودکان در این دوره آموزشی  آموزش داده شد.

وی اظهار امیدواری کرد برگزاری این گونه کلاس ها  با هدف ارتقای سطح اطلاعات مربیان  مثمر ثمر باشد.

در سبزوار بیش از  ۹۰ مرکز پیش دبستانی و مهد کودک در حال فعالیت می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.