کد خبر : 21625
دیدگاه‌ها برای برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 19:47
-

برگزاری آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه

واحد مرکزی خبر خبرنگار موتور محرکه توسعه و پیشرفت جامعه است. قائم‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سبزوار گفت: اطلاع‌رسانی و در معنای عام کار رسانه‌ای حساس و خطیر است و خبرنگاری مانند حرکت روی دیوار باریک است. یوسف امینی افزود: خبرنگار تعهد دارد که مشکلات

واحد مرکزی خبر

خبرنگار موتور محرکه توسعه و پیشرفت جامعه است.

قائم‌مقام مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سبزوار گفت: اطلاع‌رسانی و در معنای عام کار رسانه‌ای حساس و خطیر است و خبرنگاری مانند حرکت روی دیوار باریک است.

یوسف امینی افزود: خبرنگار تعهد دارد که مشکلات جامعه را بازگو کند و سختی و کاستی‌ها رسانه‌ای شود.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر اطلاع‌رسانی و بیان کمی‌ها و آسیب‌ها نباید، به شکلی باشد که احساس ناامیدی و سیاه نمایی شود.

امینی با بیان اینکه هم‌اکنون از جنبه‌های مختلف با تروریست اقتصادی روبرو هستیم تصریح کرد: در شرایط فعلی رسالت مطبوعات و رسانه سنگین است و باید توطئه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری، گفت: خبرنگاران باید ابعاد مختلف بیانیه گام دوم مقام معظم را در اجتماع پیاده‌سازی کنند.

امینی افزود: در برنامه‌های اجرایی مثلث اقتصادی و فرهنگی استان در قالب معین‌های مختلف یکی از برنامه‌ها توجه به موضوع رسانه‌ها و نقش آن‌ها در راستای اهداف اقتصادی و فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی نیز با اشاره به جایگاه صداقت و گفتار گفت: خبرنگاران باید نسبت به نوشته‌ها و قلم مسئول باشند بنابراین نسبت به عملکردهای خودمان باید پاسخگو باشیم.

عباس محمدیان افزود:  پنهان کردن حقایق و جوسازی هر دو غیر اسلامی است و خبرنگاران باید پیگیری مطالبات مردمی را در دستور کار قرار دهند.

وی بیان کرد: انتظار ما از جامعه فرهیخته خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است و باید کمک به جامعه از بستر رسانه محقق شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی در خصوص اهمیت انتخابات اسفندماه ۹۸، تصریح کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای انتخابات اسفند امسال به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات است.

محمدیان با بیان اینکه در این پیچ خطرناک نیاز به وحدت داریم و اختلاف سلیقه‌ها را کنار بگذاریم، گفت: رسانه‌ها و اصحاب رسانه نقش مهمی در ایجاد اتحاد و وحدت میان مردم و مسئولان دارند.

وی یادآور شد: ایجاد و راه‌اندازی تعاونی مصرف و خدماتی برای اصحاب رسانه با محوریت همه فعالان ضروری است و باید به موضوع مسکن و تسهیل در ازدواج خبرنگاران توجه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.