کد خبر : 21562
دیدگاه‌ها برای برگزاری اردوی زیارتی همسران ایثارگران سبزوار به کاشمر بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 13:20
-

برگزاری اردوی زیارتی همسران ایثارگران سبزوار به کاشمر

ایثار اردوی یک‌روزه زیارتی و سیاحتی همسران شهدا و ایثارگران سبزوار به کاشمر با هدف ارتقا سطح رضایتمندی و بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی این شهرستان برگزار شد. اردوی یک‌روزه زیارتی و سیاحتی همسران شهدا و ایثارگران سبزوار به کاشمر چهارشنبه نهم مرداد با هدف ارتقا سطح رضایتمندی و بازدید از اماکن زیارتی و

ایثار

اردوی یک‌روزه زیارتی و سیاحتی همسران شهدا و ایثارگران سبزوار به کاشمر با هدف ارتقا سطح رضایتمندی و بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی این شهرستان برگزار شد.

اردوی یک‌روزه زیارتی و سیاحتی همسران شهدا و ایثارگران سبزوار به کاشمر چهارشنبه نهم مرداد با هدف ارتقا سطح رضایتمندی و بازدید از اماکن زیارتی و سیاحتی این شهرستان برگزار شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در این خصوص ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: در راستای ارتقا سطح رضایتمندی همسران شهدا و ایثارگران و با هدف بازدید از امکانات سیاحتی و زیارتی شهرستان کاشمر تعداد ۹۰ نفر به این اردو اعزام شدند.

مهدی محتشم با اشاره به اینکه سبزوار در سال ۱۳۹۷ تعداد ۲۵ اردوی داخل و خارج از استان داشته است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های لازم سعی خواهیم کرد در سال ۱۳۹۸ اردوهای متنوعی را اجرا کنیم تا مورد رضایتمندی خانواده‌های ایثارگران قرار بگیرد.

در این اردو همسران شهدا و ایثارگران از امکانات مختلف مذهبی، فرهنگی و تفریحی شهرستان کاشمر استفاده کردند.  

گفتنی است شهرستان سبزوار  ۹۴۷ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام اسلامی کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.