کد خبر : 9719
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 شهریور 1394 - 14:28
-

برگزاری انتخابات هیات رئیسه شورای شهر و رای حداکثری به ابقاء هیات رئیسه

سبزواریان: اعضای هیات رئیسه سومین سال شوراى اسلامى شهر سبزوار طی برگزاری جلسه غیر علنی با حضور همه اعضاء انتخاب شدند. به گزارش سبزوار آنلاین انتخابات سومین سال هیات رئیسه شورای شهر ساعت ۸ امروز بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزار شد. طی انتخابات انجام شده کاظم کرامت تنها کاندیدای ریاست با ۱۲

shoraye-shahr-sabzevar-01سبزواریان: اعضای هیات رئیسه سومین سال شوراى اسلامى شهر سبزوار طی برگزاری جلسه غیر علنی با حضور همه اعضاء انتخاب شدند.

به گزارش سبزوار آنلاین انتخابات سومین سال هیات رئیسه شورای شهر ساعت ۸ امروز بدون حضور خبرنگاران و پشت درهای بسته برگزار شد.

طی انتخابات انجام شده کاظم کرامت تنها کاندیدای ریاست با ۱۲ رای مثبت و یک رای سفید نمایندگان مردم برای دومین سال به عنوان رئیس شورا انتخاب شد.

رقابت اسدالله نورنهنگ و مسعود پسندیده که هر دو یک سال نائب رئیسی شورا را بر عهده داشتند با انتخاب نورنهنگ با ۸ رای در قبال ۴ رای پسندیده خاتمه یافت و نورنهنگ هم یک سال دیگر به عنوان نائب رئیس ابقاء شد. برای انتخاب نائب رئیس هم یک عضو شورا رای سفید داده بود.

نمایندگان مردم در شورا برای انتخاب خزانه دار و منشی اول و دوم هم با ۱۲ رای مثبت و یک رای سفید به ترتیب به آقایان حسین بروغنی، عبدالحسین کارگری و محمدرضا قلعه نوی رای دادند.

علی ارغیانی و جلال تعصبی نمایندگانی بودند که قبل از رای گیری به اظهار نظر درباره برخی امور پرداختند.

همه نمایندگان از برگزاری انتخابات هیات رئیسه با رای گیری ابراز رضایت داشتند.

ریاست جلسه امروز را حسین کارگری بر عهده داشته است.

انتخابات هیات رئیسه امسال در موعد قانونی بدون تنش و در کمترین زمان و بدون رایزنی های فراوان مانند انتخابات سال گذشته برگزار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سبزواری پنجشنبه , ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷

این عکس خصوصا نوع نشستن کارگری در وسط ,آدم رو یاد عکس های دوران قاجار می اندازد جدی می گم بدون اینکه بخواهم به این عزیزان توهین کنم دقیقا به سبک قاجار……………

نظرات بسته شده است.