کد خبر : 12383
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 - 23:31
-

برگزاری جشنواره دانشجویی حرکت

سبزواریان: مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری بزرگ‌ترین حرکت علمی، پژوهشی دانشجویان شهرستان سبزوار خبر داد.  رحیم زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت هرساله در دانشگاه‌ها و همچنین دانشگاه حکیم

jashnvare-harkat-hsuسبزواریان: مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری بزرگ‌ترین حرکت علمی، پژوهشی دانشجویان شهرستان سبزوار خبر داد.

 رحیم زاده ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه جشنواره ملی حرکت ویژه انجمن‌های علمی دانشجویی و با تأکید بر ارتباط میان انجمن‌های علمی دانشجویی و جامعه و صنعت هرساله در دانشگاه‌ها و همچنین دانشگاه حکیم برگزار می‌شود، امسال با رویکردی متفاوت پا به عرصه رقابت علمی گذاشته است.

وی ضمن خاطرنشان کردن حضور برترین مراکز علمی، آموزشی و صنعتی شهرستان در این جشنواره، افزود: هفتمین جشنواره دانشجویی حرکت که به رقابت دستاوردها و توانمندی‌های علمی ۲۹ انجمن فعال دانشگاه حکیم می‌پردازد، درصدد انتقال و تبادل تجربیات، افزایش روحیه کارگروهی و همچنین حمایت از طرح‌های صنعتی در رونق اقتصاد کشور است.

مدیر فرهنگی، غرفه‌های پیش‌بینی‌شده در جشنواره حرکت امسال را ۲۵ غرفه اعلام کرد و افزود: از این میان ۲۰ غرفه اختصاص به انجمن‌های علمی دانشگاه دارد و ۱۵ غرفه به مراکز خارج از دانشگاه که شامل مرکز رشد دانشگاه، انجمن‌های علمی دانشگاه‌های شهرستان و مراکز صنعتی شهرستان اختصاص دارد.

محمدابراهیم رحیم زاده، هدف اصلی این جشنواره را علاوه بر ارائه تلاش‌های یک‌ساله دانشجویان در عرصه‌های پژوهشی و اختراعات، تولید محصول عنوان کرد و افزود: تولید محصول می‌تواند، شامل اختراع، ابتکار و نوآوری باشد که باارزش‌ترین محصول انجمن‌های علمی، تربیت نیروی کارآمد و مدیران مجرب در سطوح مختلف علمی باشد.

لازم به ذکر است هفتمین جشنواره ملی حرکت دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری ۲۵ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور مدیران، اساتید و صاحبان حرف و صنعت برگزار می‌گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
یک دانشجو جمعه , ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳

کاش لا اقل یک چند تا عکس هم از این جشنواره قرار میدادید تا همه بتونن قضاوت کنند که واقعا این جشنواره چه جشنواره ای بود
محل برگذاری جشنواره تو یک خرابه بود که با گونی اطرافش رو پوشونده بودند
یک ساختمان نیمه ساز بیرون از دانشکده ها
غرفه بندی ها افتضاح
بازدید ها و بازدید کننده ها که هیچ جای گفتن نداره
غرفه ها هم که همه ی کارهای قبلی و سال های گذشته رو دوباره و دوباره و … تکراری آورده بودن برای نمایش . از ماکت ها گرفته تا حیوانات تاکسی درمی شده و …
انجمن برتر هم از قبل معلوم بوده همونطور که هرساله از قبل مشخص بود کدوم انجمن برتر میشه جناب آقای رحیم زاده !!

به جرات میتونم بگم این دوره افتضاح ترین دوره برگذاری جشنواره بود
این جشنواره باید واقعا یک جراحی توش صورت بگیره

انجمنها فقط درگیر روزمرگی شدن و اینکه باعث بشن یک مدیر گروه بزرگ بشه . وگرنه هیچکدومشون هیچ حرفی برای گفتن ندارن و فقط راهی برای فرار از کلاس براشون باز شدهو راهی برای ( … )

در انتها میتونم بگم
فقز باید تاسف خورد

نظرات بسته شده است.