کد خبر : 9160
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه کمیته اجتماعی ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 4 مرداد 1394 - 18:10
-

برگزاری جلسه کمیته اجتماعی ستاد بازآفرینی بافت های فرسوده شهری

سبزواریان: جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد باز آفرینی بافت های فرسوده شهری سبزوار در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون سیاسی فرمانداری سبزوار در این جلسه به بیان مطالبی در اهمیت موضوع و وظایف دستگاه های اجرایی در قبال مسائل اجتماعی و فرهنگی محلات هدف اشاره کرد

setade-bazafarini01سبزواریان: جلسه کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد باز آفرینی بافت های فرسوده شهری سبزوار در محل سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، معاون سیاسی فرمانداری سبزوار در این جلسه به بیان مطالبی در اهمیت موضوع و وظایف دستگاه های اجرایی در قبال مسائل اجتماعی و فرهنگی محلات هدف اشاره کرد و از همه دستگاه های خواست تمام توان خود را در جهت رفع مشکلات این مناطق بکار گیرند.

دبیر کمیته اجتماعی و فرهنگی ستاد توانمندسازی محلات هدف سبزوار نیز گزارشی از روند تشکیل جلسات و زیر کمیته های کمیته اجتماعی و فرهنگی و مصوبات این کمیته ها ارائه کرد و گفت: در این جلسه ۱۹ پیشنهاد ارائه شده از سوی اعضا مصوب شد.

قاسم دارینی افزود: پیش بینی احداث کتابخانه و فضای آموزشی پس از بهبود وضعیت کشتارگاه قدیم تا اول مهرماه توسط شهرداری و تحویل به متولی مربوطه، تهیه نقشه محدوده محلات هدف توسط دبیرخانه ستاد جهت اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی به دفتر امام جمعه، بهره برداری از ۲ پایگاه سلامت در محلات هدف کال شمالی و میانی، توجه به موضوعات سلامت در صالح آباد به عنوان پایلوت محلات، اصلاح شبکه آبرسانی در خصوص انشعابات و تسهیلات لازم توسط آبفای شهری در مناطق هدف از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.