کد خبر : 20962
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه مدیران و تأسیسات گاز مایع در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 تیر 1398 - 11:03
-

برگزاری جلسه مدیران و تأسیسات گاز مایع در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران جلسه فصلی مدیران شرکت‌های موزع با حضور مدیر منطقه و روسای واحدهای مربوط با هدف خدمت‌رسانی مطلوب در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار برگزار شد. جلسه فصلی هماهنگی با تأسیسات گاز مایع با حضور مدیران شرکت‌های امید گاز، بوتان گاز، فرگاز و پرسی ایران گاز استان خراسان

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

جلسه فصلی مدیران شرکت‌های موزع با حضور مدیر منطقه و روسای واحدهای مربوط با هدف خدمت‌رسانی مطلوب در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار برگزار شد.

جلسه فصلی هماهنگی با تأسیسات گاز مایع با حضور مدیران شرکت‌های امید گاز، بوتان گاز، فرگاز و پرسی ایران گاز استان خراسان رضوی و متصدیان تأسیسات گاز مایع منطقه برگزار گردید.

کورش بالادست سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با تأکید بر رعایت نکات ایمنی و الزام به اجرای استانداردهای شرکت بیان داشت: با همکار منطقه و همت مدیران و متصدیان شرکت‌های موزع و در راستای ایمنی مراجعین باید تلاش کنیم تا حداکثر معیارهای استاندارد که مربوط به تأسیسات گاز مایع است را کسب نمایم.

وی با تأکید بر توزیع مناسب و به‌موقع کپسول‌های گاز مایع گفت: هر یک از شرکت‌های موزع موظف می‌باشند که شارژ سیلندرهای مربوط به شرکت خود را به‌طور کامل و دقیق بر اساس اوزان تعریف‌شده انجام و از شارژ سیلندرهای متفرقه و غیر طرف قرارداد پرهیز نمایند.

در ادامه مسئولین شرکت‌های گاز مایع استان و منطقه مشکلات و نظرات خود را بیان نمودند که سرپرست منطقه سبزوار، تلاش همکاران در جهت رفع مشکلات و انجام برنامه‌ریزی لازم به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم در حوزه تأمین و توزیع گاز مایع در تمام فصول را مورد تأکید قرار داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.