کد خبر : 17918
دیدگاه‌ها برای برگزاری جلسه هم اندیشی با معتمدین سکونتگاه‌های غیر رسمی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 دی 1397 - 18:39
-

برگزاری جلسه هم اندیشی با معتمدین سکونتگاه‌های غیر رسمی در سبزوار

برنا رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: جلسات هم اندیشی با معتمدین سکونتگاه‌های غیر رسمی با هماهنگی ستاد بازآفرینی برگزار شد.  مجید نصراله زاده گفت: با هماهنگی ستاد بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف سبزوار، جلسه هم اندیشی با معتمدین در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد. وی افزود: از

برنا

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: جلسات هم اندیشی با معتمدین سکونتگاه‌های غیر رسمی با هماهنگی ستاد بازآفرینی برگزار شد.

 مجید نصراله زاده گفت: با هماهنگی ستاد بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و محلات هدف سبزوار، جلسه هم اندیشی با معتمدین در محل سالن اجتماعات اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

وی افزود: از ابتدای شروع به کار ستاد بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف سبزوار این اداره با هدف افزایش شور و نشاط اجتماعی برنامه های متنوعی در بعد ورزشی و اجتماعی در حوزه جوانان، فعالیت هایی را با همکاری معتمدین این محلات انجام داده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان سبزوار تصریح کرد: در راستای فعالیت ستاد در محلات امیدواریم با ایجاد سوله‌ها و فضاهای ورزشی بتوانیم بصورت گسترده تری در خدمت مردم این محلات باشیم.

درادامه این جلسه معتمدین محلات هریک نسبت به انگیزه مردم در خصوص علاقمندی به ورزش و تحرک و کمبود وسایل ورزشی مطالبی را عنوان کردند.

گفتنی است؛ در این محلات بیش از ۵۰ فعالیت ورزشی در بخش های بانوان و آقاین در رده های سنی مختلف با همکاری هیئت های ورزشی صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.