کد خبر : 592
دیدگاه‌ها برای برگزاری دوره آموزشی سیستم جامع اداری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1393 - 10:18
-

برگزاری دوره آموزشی سیستم جامع اداری در سبزوار

سبزواریان.کام: مسئول آموزش شهرداری سبزوار گفت: یک دوره آموزشی سیستم جامع اداری و نرم افزار گزارش گیری در شهرداری سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی افزود: با توجه به اجرایی شدن پروژه های شهرداری یک دوره آموزش سیستم جامع اداری وآشنایی با نرم افزار گزارش گیری کارمندان توسط اداره فناوری

coursesسبزواریان.کام: مسئول آموزش شهرداری سبزوار گفت: یک دوره آموزشی سیستم جامع اداری و نرم افزار گزارش گیری در شهرداری سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، سیدرضا کوشکی افزود: با توجه به اجرایی شدن پروژه های شهرداری یک دوره آموزش سیستم جامع اداری وآشنایی با نرم افزار گزارش گیری کارمندان توسط اداره فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار در بین مدیران شورای راهبردی، کارکنان شهرداری، سازمانهای وابسته و همچنین مناطق شهرداری برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این دوره مدیران و کارکنان با نحوه ارسال گزارش گیری و امتیاز دهی به نیروهای تحت امر خود در خصوص اجرا پروژها آشنا شدند.

کوشکی تصریح کرد: این نرم افزار که توسط اداره فناوری اطلاعات شهرداری سبزوار بر نامه نویسی شده است دارای قابلیت های مهمی از قبیل میزان کارایی و ارزیابی عملکرد حوزه ها و کارکنان می باشد.

مسئول آموزش شهرداری سبزوار گفت: در این نرم افزار به مدیر ارشد سازمان اجازه می دهد که از نحوه انجام کار وپیشرفت حوزه ها در پروژه ها با خبر شود و در نتیجه می تواند نسبت پیشرفت هریک از کارکنان را توسط نمودار مشاهده نماید و به آنها امتیاز دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.