کد خبر : 20518
دیدگاه‌ها برای برگزاری دومین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 تیر 1398 - 12:44
-

برگزاری دومین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی در سبزوار

واحد مرکزی خبر دومین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی طی دو روز به‌صورت آزمون عملی و کتبی در سبزوار برگزار شد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: این آزمون هم‌زمان با سراسر کشور، با حضور حدود ۳۷۰ نفر در دو نوبت عملی و کتبی برگزار شد. رضا شجاع گفت: در این دوره از

واحد مرکزی خبر

دومین مرحله آزمون جامع استانداردهای مهارتی طی دو روز به‌صورت آزمون عملی و کتبی در سبزوار برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار گفت: این آزمون هم‌زمان با سراسر کشور، با حضور حدود ۳۷۰ نفر در دو نوبت عملی و کتبی برگزار شد.

رضا شجاع گفت: در این دوره از آزمون‌های جامع استانداردهای مهارتی سبزوار، حدود ۱۰۰ هنرجو زن و ۲۷۰ هنرجو مرد در رشته‌های تولید چندرسانه‌ای (قدیم و جدید)، تصویرسازی کامپیوتری (قدیم و جدید)، طراحی صفحات وب (قدیم و جدید)، صفحه‌آرایی (قدیم و جدید)، طراحی بسته‌بندی، تصویربرداری و مدیریت و برنامه‌ریزی امور خانواده در آزمون شرکت کردند.

وی ادامه داد: برای این افراد در صورت کسب نمره قبولی، گواهی کسب مهارت از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌شود و هنرجویان می‌توانند با ارائه آن به آموزش‌وپرورش و کسب گواهی دروس عمومی در مراکز از راه دور آموزش‌وپرورش، موفق به اخذ دیپلم مربوطه شوند.

شجاع افزود: سبزوار با دارا بودن بیشتری تعداد مراکز مهارت‌آموزی و تعداد هنرجو پس از مشهد، رتبه دوم را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.