کد خبر : 10710
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آبان 1394 - 22:05
-

برگزاری مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا در سبزوار

سبزواریان: مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا از سبزوار با حضور مسئولان شهرستان و تعدادی از مسئولان استانی برگزار می‌شود. محمد معلمی، کارشناس اجتماعی فرمانداری سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد : مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا از سبزوار با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله محمدحسن واحدی، معاون امور هماهنگی زائران استانداری و

arbain-mena-01سبزواریان: مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا از سبزوار با حضور مسئولان شهرستان و تعدادی از مسئولان استانی برگزار می‌شود.

محمد معلمی، کارشناس اجتماعی فرمانداری سبزوار در گفت‌وگو با ایکنا، بیان کرد : مراسم اربعین قربانیان فاجعه منا از سبزوار با حضور جمعی از مسئولان استان از جمله محمدحسن واحدی، معاون امور هماهنگی زائران استانداری و مسعود مجردی، رئیس حج و زیارت استان خراسان رضوی پنجشنبه، ۱۴ آبان‌ماه در سبزوار برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در فرمانداری سبزوار با بیان اینکه این مراسم از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مهدیه عطاران با سخنرانی حجت‌الاسلام رمضانعلی ثباتی‌مقدم، امام جمعه ششتمد برگزار می‌شود، تصریح کرد: از مجموع ۱۲ قربانی سبزواری این حادثه تلخ در مکه ۱۰ نفر تاکنون در زادگاهشان به خاک سپرده شده‌اند.

معلمی اضافه کرد: یکی دیگر از قربانیان با نام هادی ذاکری شناسایی شده است ولی جزو همان گروه مدفون در عربستان است که در صورت عدم رضایت خانواده متوفی با طی مراحل قانونی به ایران بازگردانده خواهد شد؛ ضمن اینکه یکی دیگر از قربانیان با نام دشتی هنوز جنازه‌اش شناسایی نشده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.