کد خبر : 20188
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد استاد حمید سبزواری در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 خرداد 1398 - 8:23
-

برگزاری مراسم بزرگداشت سومین سالگرد استاد حمید سبزواری در سبزوار

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه ۲۲ خرداد سومین سالگرد استاد حمید سبزواری، مراسم بزرگداشت آن مرحوم در سبزوار برگزار می‌شود. به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره پدر شعر انقلاب، مرحوم استاد حمید سبزواری، بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت اسطوره شعر انقلاب، در محل آرامگاه مرحوم استاد حمید سبزواری واقع در پارک جانبازان از ساعت

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

در آستانه ۲۲ خرداد سومین سالگرد استاد حمید سبزواری، مراسم بزرگداشت آن مرحوم در سبزوار برگزار می‌شود.

به مناسبت بزرگداشت یاد و خاطره پدر شعر انقلاب، مرحوم استاد حمید سبزواری، بزرگداشت سومین سالگرد درگذشت اسطوره شعر انقلاب، در محل آرامگاه مرحوم استاد حمید سبزواری واقع در پارک جانبازان از ساعت ۲۰ مورخه ۲۱ خردادماه طی مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مسئولین، اساتید، شعرا و فرهیختگان برگزارخواهد شد.

شایان ذکر است به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان و استان، ۲۲ خرداد که هم‌زمان با سالگرد درگذشت مرحوم استاد حمید سبزواری می‌باشد، طرح توجیهی ثبت این روز به‌عنوان روز شعر انقلاب جهت درج در تقویم ملی، به شورای فرهنگ عمومی کشور ارسال گردیده است.

روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از عموم همشهریان و علاقه‌مندان به این شخصیت انقلابی و فرهنگی فرهیخته جهت شرکت  در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.