کد خبر : 21863
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 مرداد 1398 - 9:00
-

برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار

ایکنا رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد. حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، مراسم جشن در مسجد جامع این شهرستان در شب و شامگاه روز عید برگزار می‌شود،

ایکنا

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام جعفر مهدوی‌خواه، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار با بیان اینکه به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خم، مراسم جشن در مسجد جامع این شهرستان در شب و شامگاه روز عید برگزار می‌شود، گفت: در پایان مراسم از محل موقوفات مرتبط، میهمانان پذیرایی و اطعام خواهند شد.

وی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی، اجتماع غدیریون هم‌زمان با صبح روز عید غدیر خم از ساعت ۹ و حرکت کاروان شادی از محل امامزاده یحیی (ع) تا امامزاده شعیب (ع) از برنامه‌های روز عید غدیر در این شهرستان است.

حجت‌الاسلام مهدوی‌خواه با اشاره به برگزاری مراسم جشن عید غدیر خم در بقاع متبرکه سبزوار، بیان کرد: با اجتماع غدیریون در محل امامزاده شعیب (ع) مراسم جشن روز عید غدیر با شرکت عموم مردم برگزار و ادامه مراسم با خطبه‌خوانی غدیر در این بقعه متبرکه همراه خواهد بود.

  • توزیع ۱۰۰۰ کیلو گوشت گرم در عید ولایت از محل موقوفات سبزوار

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار گفت: هم‌زمان با روز عید غدیر یک تن گوشت گرم از محل موقوفات این شهرستان در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه نیازمندان مورد اشاره با همکاری مراکز افق اداره اوقاف شناسایی شده‌اند، اظهار کرد: ارزش ریالی این بسته غذایی ۵۰۰ میلیون ریال است و به هرکدام از نیازمندان یک و نیم کیلوگرم گوشت گرم اعطا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.