کد خبر : 26715
دیدگاه‌ها برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در مکان‌های روباز در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 - 15:32
-

برگزاری مراسم شب‌های قدر در مکان‌های روباز در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما ۷ مکان روباز برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سبزوار تعیین شد. ستاد اقامه نماز جمعه سبزوار گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با پیگیری امام جمعه سبزوار و با هماهنگی مسئولان و متولیان ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی برگزار نمی‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

۷ مکان روباز برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سبزوار تعیین شد.

ستاد اقامه نماز جمعه سبزوار گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا با پیگیری امام جمعه سبزوار و با هماهنگی مسئولان و متولیان ستاد مقابله با کرونا در شهرستان، مراسم احیای شب‌های قدر در مساجد و اماکن مذهبی برگزار نمی‌شود و هفت مکان روباز برای برگزاری این مراسم در سبزوار تعیین شده است.

امین کوشکی افزود: مصلی نماز جمعه، مسجدالنبی و مزار شهدای گمنام توحید شهر، دانشگاه آزاد اسلامی، آستان مقدس شهیدان، مسجد جامع و امامزاده حسن کوشک از مکان‌هایی است که برای برگزاری مراسم شب‌های قدر در سبزوار تعیین شده است.

به گفته وی، در این مکان‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا رعایت خواهد شد و مکان‌های دیگر ازجمله مساجد و … اجازه برگزاری مراسم را ندارند.

وی افزود: به‌منظور انجام اقدامات پیشگیرانه، امکان هیچ‌گونه صرف غذا و نذر مواد غذایی در مراسم شب‌های قدر وجود ندارد و افرادی که قصد شرکت در مراسم احیا را دارند حتماً از وسایل شخصی خود (مانند زیرانداز، کتب ادعیه و…) استفاده کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.