کد خبر : 1343
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - 10:18
-

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان سبزوار

سبزواریان.کام: مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی در سبزوار آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری با بیان اینکه این مسابقات با همکاری اداره فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات فوتبال سبزوار برگزار می شود، افزود: این

سبزواریان.کام: مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: یک دوره مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی در سبزوار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری با بیان اینکه این مسابقات با همکاری اداره فرهنگی ورزشی شهرداری و هیات فوتبال سبزوار برگزار می شود، افزود: این مسابقات با حضور ۸ تیم از کارکنان ادارات و نهادهای سبزوار در دو گروه چهار تیمی از شب گذشته سی ام تیرماه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.

وی گفت: در این دوره از مسابقات ۸ تیم آتش نشانی، دانشگاه آزاد اسلامی، بیمه ایران، بهزیستی، بانک تجارت، نظام مهندسی، آب و فاضلاب و دادگستری در مدت زمان ۸ شب با یکدیگر به رقابت می پردازند.

آزادواری گفت: در رقابت های شب گذشته تیم های آتش نشانی و نظام مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیمه ایران، بانک تجاری با بهزیستی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازی ها تیم های نظامی مهندسی و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب با نتابج ۳ بر ۲ و ۴ بر ۲ مقابل حریفان خود به برتری دست یافتند و تیم های بانک تجارت و بهزیستی نیز به نتیجه مساوی ۲ بر ۲ مقابل یکدیگر رضایت دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
reza پنجشنبه , ۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۲:۳۵

لطفا از نتایج وتیم های حاظر عکس تهیه کنید و کی قهرمان شد و بیشتر توجه به ورزش کارکنان وکارمندان بشود با تشکر

نظرات بسته شده است.