کد خبر : 20090
دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات لیگ یک کبدی کشور در خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 خرداد 1398 - 10:39
-

برگزاری مسابقات لیگ یک کبدی کشور در خراسان رضوی

خبرگزاری برنا سرپرست هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه به میزبانی شهرستان ششتمد سبزوار با ۶۰ تیم برگزار می‌شود. حسن احمدیان در خصوص برنامه‌های هیئت کبدی استان برای آینده اظهار کرد: حدودا ۱ ماه قبل بخشنامه مسابقات جام رمضان استان به شهرستان‌ها فرستاده شد

خبرگزاری برنا

سرپرست هیئت کبدی خراسان رضوی گفت: مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه به میزبانی شهرستان ششتمد سبزوار با ۶۰ تیم برگزار می‌شود.

حسن احمدیان در خصوص برنامه‌های هیئت کبدی استان برای آینده اظهار کرد: حدودا ۱ ماه قبل بخشنامه مسابقات جام رمضان استان به شهرستان‌ها فرستاده شد تا افراد متقاضی از شهرستان‌ها هم در این رقابت‌ها شرکت کنند. این مسابقات به صورت یک‌روزه از افطار تا سحر و برای اولین بار همراه با جوایز نقدی برای تیم‌های اول، دوم و سوم برگزار شد. وی ادامه داد: مسابقات دسته یک لیگ کبدی کشور در اواخر خرداد یا اوایل تیرماه به میزبانی شهرستان ششتمد سبزوار با ۶۰ تیم برگزار می‌شود، در واقع مسابقات جام رمضان با هدف آمادگی بیشتر برای این رقابت‌ها تدارک دیده شد. مسابقات جام رمضان در بخش آقایان در تاریخ نهم خردادماه و بانوان در تاریخ پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت‌ماه از افطار تا سحر به به مدت یک روز برگزار شد. سرپرست هیئت کبدی خراسان رضوی در خصوص برنامه هیئت برای استعدادیابی در این رشته ورزشی توضیح داد: طبق برنامه و صحبت‌های انجام‌شده قرار است با همکاری آموزش‌وپرورش و همراهی معلمان ورزش وارد مدارس شویم و دانش‌آموزان مستعد برای رشته کبدی کشف شوند. به همین منظور خانه کبدی استان برای بانوان در روزهای زوج و روزهای فرد برای آقایان جهت تمرین و آموزش اختصاص داده شده‌است. با توجه به اینکه در اواخر مردادماه مسابقات استعدادهای برتر کشور را در پیش داریم، برنامه ریزی کرده‌ایم تا در رده سنی نوجوانان ۱۲ تا ۱۵ سال باز هم با قدرت شرکت کنیم. مکان برگزاری این مسابقات هنوز اعلام نشده است. احمدیان در خصوص وضعیت کبدی بانوان استان خاطرنشان کرد: در بخش بانوان موقعیت خوبی در کشور داریم. در تمام رده‌های سنی آنقدر آماده هستیم که اگر همین الان اعلام شود مسابقاتی قرار است برگزار شود، با قدرت در آن حاضر می‌شویم. در رده سنی جوانان، قهرمان کشور شدیم و در رده سنی نوجوانان مقام سوم را به دست آوردیم. وی اضافه کرد: در مسابقات لیگ برتر کبدی بانوان جزو ۱۰ تیم شرکت کننده بودیم. ورزشکاران و مربی تیم استان تماما بومی بودند، اما تیم‌های دیگر از بازیکنان و مربیان تیم ملی در ترکیب استفاده می‌کردند. با این وجود رتبه پنجم را به دست آوردیم اما قصد داریم هم در بخش آقایان و هم در بخش بانوان با قدرت وارد مسابقات آتی شویم. قرار است رشته ورزشی کبدی از سال ۲۰۲۴ وارد رقابت‌های المپیک شود، بنابراین در توکیو ۲۰۲۰ حضور نخواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.