کد خبر : 11015
دیدگاه‌ها برای برگزاری مسابقات پینگ پنگ در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 16:18
-

برگزاری مسابقات پینگ پنگ در سبزوار

سبزواریان: مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت هفته بسیج، یک دوره مسابقه پینگ پنگ در سبزوار در حال برگزاری است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری با بیان اینکه این دوره از مسابقات به همت اداره فرهنگی ورزشی شهرداری صورت می گیرد، افزود: در این دوره از مسابقات۳۴

ping-pongسبزواریان: مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار گفت: به مناسبت هفته بسیج، یک دوره مسابقه پینگ پنگ در سبزوار در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری با بیان اینکه این دوره از مسابقات به همت اداره فرهنگی ورزشی شهرداری صورت می گیرد، افزود: در این دوره از مسابقات۳۴ شرکت کننده از شهرداری مرکزی و سازمان های تابعه رقابت های خود را از روز دوشنبه بیست و پنجم آبان ماه در محل اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کارکنان شهرداری مرکزی بیشترین تعداد شرکت کنندگان این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داده اند، اضافه کرد: در این دوره بازیکنان طی ۱۰ روز به صورت انفرادی رقابت خود را با یکدیگر انجام می دهند.

آزادواری گفت: فینال این دوره از مسابقات هم روز یکشنبه اول آذرماه ساعت ۱۳ ظهر در محل اداره فرهنگی هنری شهرداری برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی اداره فرهنگی ورزشی شهرداری سبزوار هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ایجاد روحیه شور و نشاط در بین کارکنان شهرداری بیان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.