کد خبر : 21545
دیدگاه‌ها برای برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران مجاری عرضه سوخت و مسئولان منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 12:37
-

برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران مجاری عرضه سوخت و مسئولان منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گردهمایی مشترک مسئولان منطقه سبزوار با مالکان جایگاه‌های فرآورده‌های نفتی در راستای اجرای طرح استفاده از کارت سوخت برگزار شد. معاون منطقه سبزوار با تأکید بر آمادگی جایگاه‌ها برای ارائه خدمات با کارت سوخت شخصی از بیستم مردادماه جاری و توجه به اطلاع‌رسانی برای حداقل یک‌بار استفاده از کارت

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

گردهمایی مشترک مسئولان منطقه سبزوار با مالکان جایگاه‌های فرآورده‌های نفتی در راستای اجرای طرح استفاده از کارت سوخت برگزار شد.

معاون منطقه سبزوار با تأکید بر آمادگی جایگاه‌ها برای ارائه خدمات با کارت سوخت شخصی از بیستم مردادماه جاری و توجه به اطلاع‌رسانی برای حداقل یک‌بار استفاده از کارت سوخت شخصی تا قبل از موعد مقرر، گفت: متصدیان جایگاه‌ها با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم در اسرع وقت، نسبت به رفع نواقص احتمالی تلمبه‌ها حداکثر تا ۱۵ مرداد اقدام کنند.

نیک نظر در ادامه اظهار داشت: مدیران جایگاه‌ها توجه داشته باشند که حذف کارت سوخت جایگاه به مرور انجام می‌شود لذا بعد از ۲۰ مرداد نیز کارت سوخت جایگاه با محدودیت قابل‌استفاده است و اطلاعات دقیق‌تر در این زمینه متعاقباً اعلام خواهد شد.

معاون شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: متصدیان و مالکان جایگاه‌ها می‌بایست نسبت به توجیه اپراتورهای جایگاه به‌منظور راهنمایی مردم در استفاده از کارت سوخت شخصی و حفظ آرامش محیط کار اقدام کنند.

وی در پایان گفت: حفظ و رعایت حقوق مشتری و رعایت تکریم ارباب‌رجوع از مهم‌ترین اقداماتی است که باید در جایگاه‌ها موردتوجه قرار گیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.