کد خبر : 7371
دیدگاه‌ها برای برگزاری همایش پیاده روی خانواده آتش نشانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردین 1394 - 15:45
-

برگزاری همایش پیاده روی خانواده آتش نشانی در سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: به مناسب میلاد فرخنده حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، همایش پیاده روی خانواده بزرگ آتش نشانی در سبزوار برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) بزرگترین و بهترین الگوی زنان عالم و همچون

piaderavi-atashneshani01سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار گفت: به مناسب میلاد فرخنده حضرت زهرای مرضیه(س) و گرامیداشت مقام زن و مادر، همایش پیاده روی خانواده بزرگ آتش نشانی در سبزوار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) بزرگترین و بهترین الگوی زنان عالم و همچون چراغی روشن است، اظهار داشت: بانوان ما در رفتار، کردار و گفتار باید به بانوی دو عالم تاسی کنند.

احمدی راد با اشاره به جایگاه و عظمت مقام آن حضرت گفت: زن در جامعه دارای جایگاه عظیم و ارزشمندی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش نخستین برنامه از اهداف فرهنگی پیش بینی شده در سال ۹۴ بود، افزود: اجرای این برنامه خانوادگی پیاده روی با شرکت ۱۰۰ نفر از پرسنل سازمان با همراهی خانواده های آنان به همت واحد تربیت بدنی در مسیر سلامت برگزار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری سبزوار همچنین ضمن تبریک این روز فرخنده به همسران فداکار پرسنل آتش نشانی، به قید قرعه به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.