کد خبر : 8048
دیدگاه‌ها برای برگزاری ویژه برنامه های ” جشنی به وسعت یک شهر” در پارک های سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 اردیبهشت 1394 - 23:18
-

برگزاری ویژه برنامه های ” جشنی به وسعت یک شهر” در پارک های سبزوار

سبزواریان: همزمان با آغاز هفته سبزوار و هشتادمین سال تاسیس شهرداری سبزوار ویژه برنامه ” جشنی به وسعت یک شهر” در سطح ۷ پارک سبزوار آغاز شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، این برنامه ها همزمان با عید مبعث از امشب ۲۶ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ شب از ساعت ۲۰ تا

سبزواریان: همزمان با آغاز هفته سبزوار و هشتادمین سال تاسیس شهرداری سبزوار ویژه برنامه ” جشنی به وسعت یک شهر” در سطح ۷ پارک سبزوار آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، این برنامه ها همزمان با عید مبعث از امشب ۲۶ اردیبهشت تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه به مدت ۶ شب از ساعت ۲۰ تا ۲۲٫۳۰ در پارک های سلامت، لاله ، شلمچه ، باغ ملی، غدیر، لاله، پارک مرکزی توحید شهر و ارمغان برگزار می شود.

اجرای موسیقی سنتی و(فولکلور) فرهنگ مردم، نمایش‌های آئینی، مرشد خوانی، شعرخوانی‌های طنز و حماسی با گویش سبزواری، کنسرت‌های موسیقی پاپ، نمایش جلوه‌هایی زیبا از ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای، نمایش‌های طنز، منقبت خوانی و مسابقات بخشی از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای ارائه در جشن‌های هفته سبزوار است.

در این ویژه برنامه ها که به‌منظور ایجاد شورونشاط اجتماعی و افزایش سطح تعاملات شهروندی در نظر گرفته شده تلاش می شود با استفاده از برنامه‌های هنری فرهنگی متنوع ساعاتی دلپذیر برای خانواده‌های سبزواری فراهم آورده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.