کد خبر : 18793
دیدگاه‌ها برای برگزاری چهل جشن در چهل روستای سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 بهمن 1397 - 8:53
-

برگزاری چهل جشن در چهل روستای سبزوار

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل جشن در چهل روستای سبزوار برگزار می شود. رضاشجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در آستانه ویژه برنامه ها، مراسم و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و با

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، چهل جشن در چهل روستای سبزوار برگزار می شود.

رضاشجاع مقدم سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار در آستانه ویژه برنامه ها، مراسم و جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده و با توجه به تبلیغات وسیع و گسترده دشمنان انقلاب، امسال به امید خدا چهل جشن با شکوه به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی درروستاهای سبزوار برگزار می گردد که شروع آن از ١١ بهمن در روستاهای مج و کیذقان خواهد بود.

وی افزود: با برنامه ریزی های بعمل آمده ، چهل روستای سبزوار که اعلام آمادگی کرده اند و برنامه های خود را جهت اجرا درمراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ارائه داده اند انتخاب شده اند تا با هماهنگی ونظارت ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان به قائم مقامی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار برنامه ها و جشن های آنها هرچه باشکوه تر درایام ا… دهه مبارک فجر برگزارشود .

وی همچنین از برگزاری ویژه برنامه های این ایام در سطح شهربا همکاری دستگاهها و نهادهای شهرستان خبرداد و گفت که امسال سعی برآن شده است که ازظرفیت های مردمی و همکاری و مساعدت گروههای هنری بومی درارائه برنامه های شاد و متنوع درمراسم وجشن های پیروزی انقلاب بهترین و بیشترین بهره برداری صورت پذیرد.

یادآوری می شود روز پنج شنبه ١١ بهمن ماه جاری درروستاهای مج و کیذقان اولین مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با استقبال روستائیان روستاهای یاد شده برگزار شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.